Noen har knust en glassrute i leiligheten her!

For cirka 10 minuter hørte jeg og resten av familien her i huset et smell, og jaggu har ikke noen tatt og pælmet en glassrute gjennom vinduet. Tror nok ærlig talt jeg er den her i huset som tar denne saken roligst. De andre her er litt bekymra og ditt og datt nå, men hva skal mann egentlig forvente på denne tiden? 😛 En glassrute er knust og det er det, hehe. Det eneste som irriterer meg er at nå er det litt dårlig stemning her, muttern og søsknene mine er litt sinna nå, men det gjør egentlig ikke noe sitter bare her forran pcen som vanlig. Det er snart mai og da skal mann ikke forvente stort annet, hehe 😛

Politiet er selvsagt ringt og noen har kommet og sett på det. Tar jeg vel ikke grundig feil kommer vel Opp.no med noe om dette i morgen.

Ha en super kveld folkens! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg