To sannheter og en løgn (ft. Marcus Enerud)

Første gang jeg traff Marcus var på finalefesten til Paradise for to år siden! 🎉 Jeg kjente litt til Marcus fra før av, bl.a via felles venner som han har gjort diverse Youtube-collabs med, men jeg er usikker hvorvidt Marcus kjente til meg før våre skjebner kolliderte denne skjebnesvangre festkvelden! 😄

To år har gått og siden har vi holdt jevnlig kontakt via some. 📱 Det ble tidlig etablert at vi har flere felles interesser. Blant annet banker begge våre hjerter for retrostuffs som VHS, horror, gamle spill, Pokémon og selvfølgelig.. REALITY!! 🦋

Meeeen.. hvor godt kjenner vi hverandre.. sånn i realityen?
Og hvilken part kjenner best den andre? 🤔

Kjenner jeg Marcus bedre enn han kjenner meg?

.. eller kjenner Marcus meg best?

.. eller kjenner vi hverandre uavlikt?

Og sist, men definistivt ikke minst;
Hvilke sannheter så du IKKE komme som engel fra skyet himmel? 👼

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg