Ting som irriterer med Tik Tok!

Først var jeg litt motstander av Tik Tok. Eller nei, motstander er ikke helt ordet.. Men jeg tenkte kort og greit at appen ikke var noe for meg, sånn som man gjerne gjør når det kommer noe nytt på banen som man ikke har giddet å utforske ordentlig helt enda.

I dag er jeg nærmest avhengig. Finnes det en egen Tok Tik-rehab i Norge så vurderer jeg å tvangsinnlegge meg selv, for gud bedre så avhengighetsskapende!! 🤪 Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har brukt bare den siste uken på å scrolle gjennom den ene videoen etter den andre – og jeg VIL heller IKKE vite det!!!!!!!

Skulle det herske noen tvil: jeg har lært meg å like Kot-Kit veldig godt. Men det betyr samtidig ikke at jeg finner appen 110% (sorry..) irritasjonsfritt.

I videoen under snakker jeg om 5 ting som irriterer meg med Kit-Tok!

Skulle noen ha lyst til å følge meg på Tik Tok så heter jeg som vanlig @aylarkuklinski! Hadde satt umåtelig stor pris på alle nye “stalkere” jeg kan få. Alle nonner drar, også videre!! 💕

Hva irriterer dere med Tik Tok? 😊

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg