Nazirekvisitt og utstoppet påskekylling (Finnfunnet!)

ADVARSEL! Dette blogginnlegget inneholder bilder og annonser fra Finn.no som enkelte kan finne støtende.

Scroll videre på eget ansvar.


Finn, kjæreste Finn – du slutter aldri å glede og fascinere! De siste to årene har du gitt meg så mye godt. Men du har også fått meg til å stille enda flere spørsmålstegn bak menneskeheten. Og tro meg, det var ikke akkurat manko på det fra før av..

«TOALETTPAPIR: Dopapir med julemotiv.»

Foto: Finn.no

Ta nå dette toalettpapiret for eksempel. Er du en av de som ønsket deg den nyeste Action Man/ Barbie-dukka da du var liten, men heller fikk nok en ufyselig, rød strikkevest i stede? PERFEKT!!

Nå kan du nemlig drite i det, og attpåtil tørke deg på nissefar etterpå. Hevnen er kanskje ikke alltid… så søt. Men fiber er tross alt blitt nokså populært i dag, såå.

Nåværende pris: 40 kr.

Link til annonse!

«Tysk Flagg»

Foto: Finn.no

Hmm. Tror jeg skal la være å kommentere denne annonsen ytterligere så ikke sensur-politiet går helt nazi.

Nåværende pris: Bud

Link til annonse!

«Utstoppet kylling på glass»

Foto: Finn.no

For en stund siden fikk jeg opp flere forskjellige annonser inne på Finn som tilbyr ustoppede dyr. Litt usikker på hva jeg har søkt etter som har ført til disse forslagene, men jeg har søkt både “tarantella” og “rotter” for en stund tilbake, og det har jeg nå fått opp.

Og det er klart, for noen er en død tarantella, eller rotte… minst like god som en levende en. Personlig foretrekker jeg de levende og i live, men hvem er egentlig jeg til å dømme som har et menneskefoster på glass med vann i, rett over kjøkkenbenken (dog ikke et ekte et)?

Ikke er jeg så opptatt av påskekrim heller, men hvem vet, kanskje kan en utstoppet påskekylling være nettopp det som trengs for at påsken 2022 ikke skal bli like døll som de to siste?

Nåværende pris: 650 kr

Link til annonse!

Hva er det særeste du har funnet på Finn? 🧐

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer
    1. 😀 😀 😀 😀 😀
      *dævver*

      Følgende spørsmål/kommentarer dukker naturlig nok opp i forbindelse med disse tilbudene her:
      1) Hvem faen er det som kjøper dasspapir på Finn!?
      2) Foreligger det noe ang. det nazi-banneret (eller hva det nå er) som tilsier at det er fra krigen, og derav har en samlerverdi? For om det bare er et banner med hakekors som er produsert i nyere tid, så går det jo brått fra å være et uber-kult klenodium til bare å bli en motbydelig nynazist-greie, liksom..
      3) WHAT A FUCK!?.. 😮

      1. 1. jeg kunne ha gjort det, men selger ikke vekk pengene mine på en rull med nisser!
        2. står dessverre ikkke noe i annonsen om det, så det vites ikke.
        3. eventuelt… what a… ja, you know! ^^

        Hva er det sykeste du har funnet for salt et eller annet sted? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg