KVAKK!! – månedens muligens aller siste livstegn fra Norges mest innpåslitsomme liksom-blogger!!!!!!

Så.. Jeg har to aldri så små tilståelser å komme med:

1. Jeg verken kjøper, låner, leier eller leser Donald noe særlig lengre.

Sånn! – Da var andesteken omsider blitt skvist ut av drittsekken!!!!!


MEN!…

2. Jeg er fortstående noe svak for amazingz coverz!..


Så kjære godtfolk og lesere av blog:
I skrivende stund har jeg som dere kan se på disse (NESTEN IKKE) photoshoppede bildene verken operert på meg nebb, eller blitt en fullblods rosablogger – men hvem vet hva som vil skje etter at jeg har pløyd meg gjennom de drøyt 200 sidene som denne “how to really do bit it”-boka har å by på??

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: aylarvonkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg