Aspergers kjennetegn! – nå med undertekster!

Tenk at det har gått hele 9 år siden min desidert mest sette Youtube-video «De vanlige trekkene med asperger syndrom» ble til!

Selv nå i 2021 får denne videoen over 100 views HVER MÅNED. I skrivende stund er den sett hele 27 047 ganger, vs. 8697 views som andreplassen har just “as we speak”.

Selv har jeg litt blandede følelser rundt at det er nettopp denne videoen som herjer på tronen. Jeg skjønner hvorfor den er så populær. Den ble laget i en tid hvor det fremdeles var veldig begrenset med hva man kunne finne rundt diagnosen, da særlig på norsk fra individer som har asperger syndrom selv.

Videoen er utvilsomt informativ og har nok hjulpet med å gjøre en god del litt klokere. Men på en annen side.. Jeg kunne GODT ha klippet den litt før jeg publiserte den!! 😅 Vel, vel, jeg antar man gjorde slike ting i datiden for å føle seg bedre rundt sine fremdrifter i nåtiden.

Enyways: Siden dette likefult er en såpass populær og viktig video har jeg nå “oppgradert” den ved å legge til norske undertekster. Det kan være at noen av dere ikke hører så godt, eller av andre årsaker har utfordringer med å henge med. Så ja, nå er denne videoen omsider blitt tekstet. 😀

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

5 kommentarer
      1. Supert, håper du liker den, selv om den dessverre ikke er klippet og litt treg.

        Har flere nyere asperger-videoer inne på samme kanal med et raskere tempo. De finnes under en egen spilleliste som heter «Aspergers syndrom».

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg