3,74 – Men det er ikke lengden som telles, er det vel?

Joda, joda. Jeg har selvfølgelig klart det igjen jeg, vet dere. I natt gadd jeg simpelthen ikke å gå på badet og pusse tennene, forså å dytte inn noen ørepropper i øra, og deretter legge meg på soverommet. I stede for ble det nok en gang til at jeg veltet meg på sofa-faen, og ble liggende der til den daglige alarmen på mobilen begynte å mase igjen klokken 7. Det første jeg da gjorde var å skru av alarmen, for så å legge et par puter der jeg til da hadde latt hodet ligge en stund, og tenkte at jeg skulle sove i ihvertfall i 2-3 timer til. Men etter bare 2-3 MINUTTER så kjente jeg at jeg måtte på do.. Og når det så var gjort kunne jeg like godt bare “stå opp” igjen.

Så jeg slo på igjen det lille som finnes av lys her i stua, samt pcen, og bestemte meg for at jeg omsider skulle legge igjen en bestilling hos caprino.no på blu ray-utgaven av “Flåklypa Grand Prix”. Men etter at jeg oppdaget at de ikke driver med sånn 14 dagers faktura (får ikke “lønn” igjen for om to uker), at de krever minst 45 kroner for å sende noe, samt at de vil ha 199 kroner for denne filmen, så tenkte jeg.. Næh, skulle jeg ikke heller ta meg en tur inne på Cdon og sikre meg et eksemplar av den siste Saw-filmen, i stede? Jo, det hørtes bedre ut, og slik ble det.

Når den lille morgen-shoppingen så var unnagjort bestemte jeg meg for at det var på tide å gå uten tur, få gjort unna dagens første kalori-brenning. Og det første jeg da merket når jeg så var ute er den faktiske forskjellen det er å gå ut helt skallet, kontra de å gå ut med ihvertfall NOE hår på hodet. Det er nok noen år siden jeg har tenkt over dette nå, siden jeg nesten ALLTID har vært skalla de siste 5-6 årene, men.. DET ER en viss forskjell altså, selv med hette på, og greier. Men nja.. Det ble ikke den lengste turen akkurat nå i dag. For igjen så er det litt i sureste laget nå. Jo, jo, jeg kunne alltids ha ventet til sola hadde fått sin daglige reisning, men igjen, jeg er ikke akkurat han som liker å vente. 3,74 km ble det i dag, ikke mye å skryte av, men det er ihvertfall noe.

Hva er dine planer for dagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg