Mitt eget lille Hotel Cæsar – del II

Sååå, en del av dere husker helt sikkert at jeg gledelig publiserte et par bilder i går kveld av de helt “nye” Hotel Cæsar-stolpene mine som jeg vant i en nokså så spennende budrunde på QXL her for leden. Etter at jeg fikk pakket de ut var jeg ikke helt 100% sikker på hvordan jeg skulle sette de sammen, da særlig etter at jeg oppdaget at noen av de var litt skeive. Men jeg hadde altså ikke lyst til å vente med å vise dere den helt utrolige fangsten min, så da ble det til at jeg likevel tok noen bilder med det samme, forså å legge ut her inne så raskt som det lot seg gjøre.

Vel, hastverk er lastverk er det noen som sier, og det må jeg nok en gang si meg enig i. For en ting er at jeg det siste døgnet har åpnet opp og sett på bildene fra i går kveld og irritert meg litt over skeivheten et par gjentatte ganger nå. Men jeg har også latt meg plage litt over det faktum at jeg blant annet har brukt blits et par ganger for mye. Samt at man på det ene bildet kunne se at det lå noe støv under senga mi også *kremt*. Pluss at stolpene var ikke heeelt rene de heller, hehe.

Så. Nå i kveld har jeg omsider fått litt hjelp fra min kjære far til å rette de opp. Jeg har støvsugd gulv, jeg har vasket bort litt skitt, stearin og fingermerker fra stolpene. Og sist, men ikke minst: Jeg har knipset noen helt nye bilder som jeg ihvertfall syns ble noe bedre enn de jeg publiserte i går. Kunne fortsatt hatt litt bedre naturlig lys og sånn, men akkurat den biten tror jeg ikke er så mye å gjøre med likevel sånn med tanke på hvordan jeg bor også videre xD

Jeg vet ikke med dere, men jeg liker i hvertfall de nye bildene bedre enn samtlige av de som jeg la ut i går kveld. Perfeksjonisten i meg fikk nemlig litt vondt av de etter en stund xD Så, nå er jeg litt nysgjerrig – hvilke bilder liker DERE best? De jeg har tatt nå i kveld, eller de som jeg knipset i går? Klikk her for å se bildene fra i går.

Helt til slutt vil jeg bare takke alle de søte skattebetalerne der ute som jobber og sliter hver eneste dag, mer eller mindre. Da særlig vil utnevne en skål til min nye bestevenn “Arve” for en flott og lang tjeneste. Uten slike som deg hadde kanskje ikke denne “dritten” vært mulig for meg å få kloa i <3

God natt alle sammen!

6 kommentarer
    1. Synes disse bildene her var litt bedre. Og det er nok ingen som merker at det er støv under senga di, eller at stolpene ikke er helt rene. Men jeg skjønner at du irriterer det over det, har man sett det så er det no way back :p

    2. Sharone: Så bra! 🙂
      Hehe, tro meg, jeg merker det, og akkurat da betyr det ikke så mye hva andre merker og mener xD For så lenge jeg merker det, så, ja, er det mer enn nok for min del til at jeg ikke helt klarer å la det ligge. Hehe.

    3. Iselin Renée: Takk! Hehe, den var du ikke den eneste om å ha lyst på, men uten å ha råd. Jeg var med i budrunden på den tidlig i oppstartfasen, selv om jeg allerede før budrunden startet egentlig skjønte at akkurat her er ikke oddsene så veldig store for at jeg faktisk vinner den.

    4. Skulle gjerne hatt noen Cæsar suvernier (ikke sikker på om det skrives slik faktisk) selv! Ville likt å dra på klesmarkedet også. Men jeg har ikke penger til det.
      Men ja det ble fint på rommet ditt!

    5. Celina Noir: Vi bare sier det sånn helt til noen kommer og motbeviser oss! xD

      Jeg også skulle tenkt meg å vært på det klesmarkedet, men dessverre så ble både økonomien og avstanden et hinder for meg denne gangen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg