Pokémon Go er gøy!


© Bildet er tatt fra gamerant.com

Jeg har i skrivende stund akkurat vært ute på et lite eventyr, for hell yes, jeg har fått et kall. Fremover SKAL jeg fange noen rare dyr som dukker opp litt sånn over alt. Jeg reiser gjerne over land og strand, men kan ikke garantere at jakten blir evig.

Pokémon-feberen er altså tilbake. Det er årevis siden sist jeg var rammet på et eller annet nivå, og nå er det altså et faktum igjen. Det har nok vært noen som har sett litt rart på meg i dag når jeg har vandret gjennom Oppdal sentrum svært håpefull, men det bryr jeg meg fint lite om. Særlig så lenge jeg ikke legger merke til det selv! xD

Foreløpig har jeg ikke klart å fange så alt for mange, men noen har det jo blitt. Jeg kan ikke love at jeg kommer til å holde dere alt for oppdaterte på dette alt for ofte, men skal prøve å komme med noen innlegg innimellom. Ihvertfall om det ligger en ekstra god historie bak.

Enyway. Disse Pokémonene har jeg klart å fange hittil!

Hvor mange Pokémon har du?

Vi reblogges!

2 kommentarer
    1. Hege Kristin: Da kan jeg anbefale deg å gi det en sjanse. Jeg er egentlig ingen mobilspiller, og utenom Pokémon Go har jeg som sagt heller ikke vært inn i det universet på leeenge, men dette spillet skulle altså vise seg å bli overraskende avhengighetsskapende når jeg først satte i gang xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg