Engelen Renate i tegnemodus

Tenkte for en stund siden at jeg skulle gå ut en tur, men så gadd jeg ikke. I stede for tok jeg frem mine blyanter, og et a3-ark og bestemte meg for å tegne en venn av meg som betyr ubeskrivelig mye for meg. Her ble resultatet av den fabelaktige skjønnheten:

Ble egentlig ganske rask tegnet, og jeg kunne gjort det enda bedre, men slik ble det altså i dag!
Renate, som denne skjønnheten heter, har også en blogg. For tiden er hun på et sted hvor blogg.no er blokkert, så hun får dessverre ikke blogget på en stund grunnet det, men jeg synes bætterme at dere skal besøke henne uansett jeg på cobrastarship.blogg.no <3

Hva synes dere forresten om tegningen?
Ps: Jeg driter i hva dere synes for jeg vet alerede hva Renate syntes og det holder for meg!!! 🙂 <3 <3
Vi reblogges!

8 kommentarer

Siste innlegg