Ohyessh – På kanten med Siri D.

Intervjuer i bøtter og spann, bøtter med fluer og vann! Hele mitt liv har jeg vært grønnjævelig inspirert av en liten fjortis på to bein, og fargerikt hår! Noen som kjenner igjen navn som thatbitchatemycookies.blogg.no? Siri heter hu, og hun er fjortisenes ansikt på fjortisfakter, hakuna matata og det søte liv! Jeg har tatt en prat med henne over Skype, et intervju som skal kle av Siri litt metaforisk nakent!

I tillegg til hennes blogg.no-blogg (ohyessh.blogg.no) så kan hun også stalkes på tumblr: jerinaeufemia.tumblr.com!


Er det et eller flere dyr du ønsker deg for øyeblikket som du ikke har av en eller annen grunn?
Jeg vil ha et dovendyr, en panda og en kamel. Jeg har ikke disse dyrene fordi de er ganske….Eh….Eksotiske.

Har du igjen noe fra barnetroa di? Hva trodde du på som et lite barn?
Jeg trodde ikke på så mye da jeg var barn tror jeg.. Bestemte meg for at Gud ikke fantes da jeg var 8 o.0
Så jeg har nok ikke det dei C:

© Bildet tilhører Siri D./ohyessh.blogg.no

Fortell litt om musikksmaken din? Har du mange låter på din mobiltelefon og/eller andre musikkspillere?
Oi. Den er raaaaar o.0 Jeg har alt fra Hannah Montana til Bring me The Horizon o.0
Har 1200 sanger ca.

I kjelleren din har du et eget, laboratorium, hemmelig inntil videre. Du skal skape drømmedaten din, hvordan blir vedkommende om du lykkes?
Hehehehhee. Jeg har allerede en : ))))))))))<3<3<33<

Hva er det som etter din mening suger mest med Norge i dag, og hva funker?
Ehm. Som den veldige tenåringen jeg er, så velger jeg å si at skolen starter alt for tidlig.
o.0 Og jeg synes det skulle vært som i danmark, 16 årsgrense på alkohol, og ellers så burde fengslene bli dårligere.
Ehhh. Burde få bedre lærere!
Akkkkk det er så masse jeg kan klage på….
Men jeg liker at….eh…Jeg liker egentlgi ikke norge, vil flytte.

Hva er de største forskjellene på hverdag og helg i Siri sitt liv?
Hm. Åå hverdagen så går jeg på skole og sånn c:
Og i helgen jobber jeg i en bar ellers så er jeg ute med vennene mine C:

Så skal jeg spørre om noe av det første jeg har spørt deg om. Hvem eller hva inspirerer deg? Du har veldig særegen stil!
Takkkkk c: Eh.. Jeg får masse inspirasjon fra Jerina Eufumia Laaksonen. Mest sexy svensken som går på denne planeten. Jeg har nok et lite guuuuuurlcrush på henne o.0
Vil til Sverige bare på grunn av henne!

Fortell om det mest motbydelig du har hatt inni deg!
Ahahhahahahahhahahhahahahahhahah. Omg. Tenkte veldig feil nå xD
Eheeheh. Ehm… Det var vanskelig o.0 Må tenke litt.

Men apropo koffert, som jeg vet du tenkte nå. Har du noen spessielle fetisher du tør å legge ut om?
Kjæresten min. Hehehehhehe.

Hva ga du i julegaver i fjor?
Jeg gav ikke så mange egentlig. Jeg gav ikke så mange egentlig.
Kjøpte sminke til min lillesøster. eh. Hukser ikke mere D:

Hva har du i sminkesamlinga di? Mer eller mer enn gjennomsnittet av fjortisbølgen?
Eeeh. Jeg er ikke fjortiss altsåååååhhh C: lixm.
Jeg har bare sånn basic sminke og liquid eyeliner c:

Hva er den mest irriterende sangen som har festet seg til hjernen din?
http://www.youtube.com/watch?v=F3jFTzhdZF4 denne <33<3<3 Men jeg liker den c:

Er det noe konkret du gleder deg deg til med at våren og sommeren kommer, og er det noe du skal gråte over når vinteren gror bort?
Nae! Jeg hater vinteren på alle mylige måter!
Klarer nesten ikke å vente på at den smelter bort! Da kan jeg sykle til skolen C: Ehhehehe går fortere.
Alte er bedre når snøen ikke er her C:

© Bildet tilhører Siri D./ohyessh.blogg.no

Justin Bieber står like ved nabotomta di, hva gjør Siri da?
Roper på lillesøstra mi. Hun elsker han! Hehehe.

Til slutt. Hva betyr blogginga og alle bloggene dine for deg? Og hva synes du om fullstendigkaos.blogg.no?
Min tumblr blogg er mere følelser i bilder. Bare reblogger fullt av pene bilder og tekster egentlig.
Min blogg.no-blogg er ganske kjedelig. Jeg bryr meg ikke sååå mye om blogginga. Har ikke blogga på flere dager nå, sååå D:
Ja. Elllerrs C:   DIN BLOGG ER AWESOME.
Og jeg liker at du blogger så ofte C:


Vil dere se flere sider av dette mirakelet! Klikk her eller her!
Vi reblogges!

5 kommentarer

Siste innlegg