DEN følelsen som gjør at HELVETE føles digg!

Man kjenner pulsen stige-.. Hjertet er i ferd med å sprekke!
Grådig og fråtsende åpner jeg den ene energiboksen etter den andre.
Faen ta helsa, alt skal bæres og styrtes til helvete likevel.
Blodørene har konstant rushtraffikk, blodet bruses.
Kvalmen fra de seige pizzabitene er så og si borte.
En forurenset, skitten sjel bruser, armageddon i kroppens kjerne.

Helvete heller, 5 bokser, klarer en jævel til!
Alt skal styrtes, hjerteinfarkt kom og hent meg!
Rusen føles hærlig og skal nytes før nederlaget.
Jeg kan danse, kreativiteten i meg har nye grenser!
Ingen kan produsere så mye dritt av gull som jeg akkurat nå!!!
INGEN JÆVLA SOPER I HELE VERDEN!

Omså blodomløpet mitt tettes, og årene sprekker,
jeg dør i alle fall hjemme i kveld!
Hærlighet så mye resten av verden kan slikke seg i ræva nå!
HERRE GUD SOM JEG KAN DANSE DJEVELENS VALS!

Jeg ønsker å suge meg selv, men har fortsatt et kragebein for mye.
I min inteligens og raskhet kan jeg lett bryte meg inn i banken i kveld.
Forså å forkyne meg meg nok penger til den jævla operasjonen.

– TIMEOUT, ARMAGEDDON –
Det var Det.
Alt går i slow motion. Jeg er fortsatt glad, men tom.
Haha, jeg elsker å være deprimert, jeg føler meg sliten nå.
Men Satan, jeg elsker det!
Depresjon suger som oftest, men denne duger!

Det ble ingen anti-kragebein operasjon i natt.
Og høyrearma er like slapp som alle andre medlemmen av kroppen.
Blir null og niks soving med det første.
Skal bare en tur ned til helvete.
Its a long hard road out of hell,
and it was a very easy, short way in to it <3

HAHA, JEG DÆVVER PÅ MEG SELV!

Vi reblogges!

4 kommentarer

Siste innlegg