En ganger seks, og en pizza!

En butikk uten pølsebrød er som en butikk uten pølsebrød.
Skal ikke si noe mer om Aunasenteret, enn akkurat det. For så lenge det er bare til i kveld så skal jeg ikke skyte en tornado med kritikk mot en av de butikkene i Oppdal som egentlig er blant mine favoritter.

Vel, på jakt etter blant annet pølsebrød, fant jeg i alle fall en del andre ting. Mest av det er sånne avskyelig kjedelige a4-ting som dere ikke gidder å bry nesa deres med, egentlig er jo alt det, men tok likevel portrettbilde av de varene jeg liker mest. Sånn fordi jeg er så snill og sånn 🙂

TADDA!
Så får jeg se da vet dere, om jeg gidder å dra tilbake til noen butikk senere i dag/kveld for å finne noen pølsebrød til de totalt 48 pølsene jeg har, og da er ikke buksepølsa regnet med! 😉

Vi reblogges!

5 kommentarer

Siste innlegg