BOWLINGTILSKUER – SOSIALT!!

I kveld har jeg vært med og sett på at ei god venninne av meg med det vakre navnet Therese har bowlet sammen med noen av hennes kollegaer, mot et annet lag.

For to år siden eller noe var jeg og Therese kollegaer på et sted som heter for Vekst, og det var faktisk der at vi ble kjent. Via jobben, da vi var på vaskeriet på Vekst sammen en stund, frem til jeg sluttet der, hun jobber der fortsatt.
Da jeg sendte henne sms i dag tenkte jeg egentlig å spørre om vi skulle se en film hos en av oss, eller sitte i en sofa og bare prate, men så skulle hun på bowling i stede, og spurte da om jeg ville være med å se på, koselige gojenta! 😉

Litt skeptisk valgte jeg å bli med. Grunnen til min skepsis er av det prinsippet at jeg har jo ikke penger, eller jeg har, men de skal liksom holde til mat og slik til jeg får mer penger igjen. Men det gikk helt fint å være med som tilskuer, var litt redd for at det var noen ansatte i bowlinghalen som ikke likte at det var folk til stede som ikke kjøpte noe verken av spillerunder eller drikke.

Faktisk så det ut til at det var flere enn meg der som bare var med og så på, det vil si, det var det! Tok faktisk med fotokameraet bare for å ta noen bilder for morro skyld, for å dukumentere det faktum at laget til Therese faktisk vant! Og det til tross for at laget hennes gjorde det dårlig i starten og hadde flere poeng mindre enn motstanderne, en god stund. Men så vant “Vaskeballene” til Therese til slutt mot “Fjellrypan” som er opdalsk for “Fjellrypene”, om noen lurer!


Inngangen syntes jeg var kjempeviktig å ta bilde av slik at alle utenfor Oppdal kan få se hvordan den ser ut her i bygda, mens Therese sto og tok seg en røyk likevel, og helst ikke skulle bli tatt bilde av. Hihi, men:


Jaja, selv om jeg ikke var rask nok med å ta bilde før hun snudde seg vekk, så fikk jeg henne i hvertfall fra en side.


Jeg elsker å ta bilder som dere ser! Her er det de smellsexye stolene i bowlinghalen i bygda som jeg syntes bydde seg frem som noen snasne modeller…


Fiiiiiine bowlingbanen!..


Therese (i blått) gjør seg klar til å kaste!!!!!!! Spenningen er fersk, fordi de har nettopp begynt!


Arne (i blått) følger spent på om den blåe kula vil gi strike????


Laget fra Coop på Domus var også tilstede i kveld.


Klar for ny runde mellom “Vaskeballene” og “Fjellrypan”!


Spilleskjema fylles ut sånn underveis under spillinga.


Magne følger spent med!


Fine kuler, intresang beskrivelse! 😛


Sluttresultat!
Fjellrypan: 843 poeng totalt!
Vaskeballene: 869 poeng totalt!
Lol! 🙂


Disse ballene er litt mer fargerike enn de ballene jeg har et viss sted mellom himmel og jord!


Bare noen randome folk jeg fikk lyst å paparazzi-fotografere før vi gikk hjem igjen, hihi..


Flere sko enn jeg har hjemme i hvertfall.


Vel, etter at de ble ferdig med bowlingen og jeg hadde sagt takk for i kveld og hade til Therese, så gikk jeg inn på Kiwi en snartur, og se hva som har kommet der:

PÅSKEN ER TIDLIG UTE I ÅR SOM I FJOR, SOM ÅRET FØR DER OGSÅ VIDERE INN I HUTTETEITA!


Disse sto tidligere på Mix-butikken. Men nå er den butikken lagt ned, og dermed står de oppbevart i inngangen på Kiwi enn så lenge. JEG VIL HA SLIKE TIL BURSDAGEN MIN!


Mongotrynet mitt og resten av meg er på vei ut av Kiwi, etter å handlet litt mat og… Freia Påskeegg + en god, fristende godtepose fra Haribo 🙂 <3


Vips, der har mitt alter egooooo kommet seg ut av Kiwi, og trasker hjemover!

Og vips har jeg ikke mer å dele med dere blodtørstige, livsfråtsere i kveld!
Vi reblogges!

14 kommentarer

Siste innlegg