DET KOM EN SLAGS NISSE I ÅR OGSÅ

Ikke før i går, torsdag 5. januar åpnet jeg jula, forså å lukke den igjen. I går var jeg hos mamma, som jeg ikke har vært til, siden noen dager før jul. Jeg feiret ikke julaften, og var alene som dere vet, hele den dagen, med vilje.
Fra før har jeg alerede fått et kamerastativ fra min far, da han var innom noen dager mellom julaften og nyttårsaften, stativet kan dere se, ved å klikketrykke her!

Og her er de tingene jeg fikk fra mamma, og tanter og annen slekt fra mammasiden:

I TILLEGG fikk jeg et telenor-kontantkort på 300 kroner som jeg har kastet nå, etter at jeg tastet inn de 12 sifrene i ladekoden. Også fikk jeg en pose med skumnisser som alerede har kommet ut av den andre siden av kroppen min. ANUSUTGANGEN! :-p

Da skal jeg til Siri igjen!
Apropo Siri: Hun har åpnet blogg: smindy1234.blogg.no 🙂 Verdt en titt

Vi reblogges! 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg