LÆR DEG Å KJENNE MEG 100 PUNKTER BEDRE!

1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder? 
– 21 år

2. Tror du at du har giftet deg til da?
– Om ti måneder? Jeg har ikke en gang dame!


(bildet tatt fra: blog.hudsonhorizons.com)
3. Hvem snakker du mest med på msn?
– Kristine, men er nesten ikke på msn, mer på Skype og da er det Camilla, Sara og Alexsandra 🙂

4. Husker du hvor du var 11. September 2011? 
– Hjemme på hybelen.

5. Hvem ringte deg sist?
– En mongolid telefonselger fra Sverige (i følge google)

6. Hvilken CD står i CD-spilleren din? 
– Hm, siste cden jeg spilte tror jeg var “High end of low”, Marilyn Manson.

7. Har du kjæledyr? 
– Ikke lov i følge hybelkontrakten.

8. Når var siste gang du drakk kaffe? 
– Måtte i såfall være prøvetesting som veldig, veldig, VELDIG liten. Kaffe er for… Ok, skal unngå å tråkke for mange på tærne nå.

9. Er foreldrene dine gift? 
– Har vært, ikke de siste 5 åra!

10. Når så du din mor sist? 
– To dager siden

11. Liker du å reise med fly?
– Ja, dessverre er det flere år siden.

12. Hvor mange land har du bodd i? 
–  1, gjett hvilket!

13. Hvor mange byer har du bodd i? 
– Ingen byer. I følge den tragiske ordføreren vår er Oppdal en småby, da men. Har faktisk bystatus på en måte, men..

14. Hvor mange søsken har du? 
– 2, jeg er eldst.

15. Kan du plystre?
– Wannabe-aktig, i såfall.

16. Hva var det siste du spiste? 
– Grønt eple, kjedelig..

17. Hva er din favorittiskrem? 
– IsKREM er jeg ikke så glad i, mer glad i sånn lolipop eller hva de fargeisene heter..

18. Hva ser du frem til? 
– Til å møte mine beste venner Sara, Camilla, Alexsandra og “Vaniljeogpepper”.


(bildet tatt fra: thebaresoul.blogspot.com)
19. Er det noe du vil fortelle til noen? 

– Jaaa, men det er ting jeg ikke skal skrive her!

20. Hva gjør du om en time? 
– Enten så har jeg gitt opp dagen, eller så er jeg på blogg.no eller Skype.

21. Liker du kaffe?
– Nei!

22. Hvor mange glass drikker du for dag, gjennomsnittelig? 
– 2-3, kanskje fire middelsstore Colaglass med vann eller saft.

23. Er noen forelsket i deg? 
– Forever alone, forever a stone!

24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene?
– Vil sove med noen av mine venner, men uten sex eller noe sånt ja! Men syns tanken om å sove i samme seng som noen, under hver dyne høres veldig koselig ut.

25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen? 
– Mange ganger, spessielt ungdomskolen.

26. Kan du spille poker?
– Nei.

27. Er du forelsket i noen? 
– Ja, og det sliter på.

28. Har du noen gang vært i Canada? 
– Haha, for et random spørsmål. Niks, ikke vært i Canada.

29.Hva var den siste sangen du hørte på? 
– Marilyn Manson – Dogma

30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg?
– Ja, faktisk! 😀 Men det er en hestekuk som jeg ønsker en kald død i helvete!

31. Hvor mange land har du besøkt?
– 1, England.

32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål? 
– Nei.

33. Har du lyst på piercing eller tatovering? 
– Nei, hater slikt!

34. Har du noengang vært i en ambulanse? 
– På en måte, da lå jeg inn i mora mi. Æsj, neste spørsmål takk!

35. Svømmebasseng eller hav? 
– Basseng.

36. Hvordan er været hos deg? 
– Kald vinternatt.

37. Spiser du frokost daglig? 
– Å kalle det frokost er litt snålt..

38. Hva er din favorittting å bruke penger på? 
–  Klær, og stuffs til hybelen som feks plakater, bamser, sorte roser og andre creapye ting fra alternative nettbutikker som feks dragens hule.

39. Hva var det siste du kjøpte? 
– En lakkbamse, en penn og tre kjøleskapsmagneter fra Dragens Hule, bestillingen ble sendt i dag..

40. Hva er ditt favorittprogram på TV?
– Hotel Cæsar 😛

41. Kan du rulle med tungen? 
-Nei, kan du?

42. Kan du dykke uten å holde for nesa? 
– Ja.

43. Sover du med bamser? 
– Hehe, ikke enda.

44. Hva er din blodtype? 
– True Blood! <3 Hehe, vet ikke egentlig.


(bilde tatt fra:http://www.documentingreality.com)
45. Er alt lov i krig og kjærlighet? 

– Nei! Men begynner å tro at det er det i religionhelvete…

46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine? 
– Hvit. Faktisk..

47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene dine?
– Ja.

48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket? 
– Ehm, den eneste døra jeg har er døra som går til den fellesgangen jeg har til eieren. Har bare ett rom i tillegg til bade. Så ja, døra er lukket 😛

49. Er du voksen? 
– Aldri!

50. Har du tatt sol den siste måneden?
–  Emo tar sol? Ta medisinen din ditt pakk!

51. Kan du skifte olje på en bil? 
– Nei, men kunne godt tenkt meg å smøre inn ei venninne eller to i olje! Ikke bilolje,da!

52. Har du fått fartsbot? 
– Ja, i Need For Speed! Haha, har ikke bil eller lappen. Og skal ikke ha heller!

53. Er du avhengig av TV-en? 
– Ja, men det er fordi det er den jeg bruker som pc-skjerm. Men bruker ikke tven til å se tv egentlig..

54. Liker du appelsinjuice? 
– Jupp 😀

55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen? 
– Veldig vanlig uvane, ja.

56. Om du fikk sjangsen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det? 
– Fy faen for en god ide!

57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå?
– Møtt Sara, Camilla, “Vaniljeogpepper” Alexsandra og Daeva!

58. Kaffe eller energidrikker? 
– RedBull!

59. Hva er din favorittby? 
– Trondheim.


(bilde tatt fra: picturesdepot.com)
60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort? 
– “Kom til pappa!”

61. Liker du håndskriften din?
– Ja, elsker meg selv generelt!

62. Hvilken sang hører du på?
–  Nå? Lady Gaga – LoveGame

63. Har du vært så full at du har besvimt? 
– Aldri vært noe annet enn edru, avholds.

64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort? 
– Sikkert tilgitt henne tror jeg. Hadde jeg hatt kjæreste ville jeg ikke mistet henne igjen.. Liker ikke å være alene…

65. Når våknet du denne morgenen? 
– 7 eller 8-tiden i dag-tidlig.

66. Har du søskenbarn? 
– Noen. Kunne hatt færre av dem egentlig, ikke alle jeg har sånn til overs med.

67. Hva liker du med deg selv? 
– Mye 🙂

68. Hvem snakket du med sist?
– Sikkert pappa.

69. Hva er det verste faget på skolen? 
– Gym og krl/rle

70. Hvor skal du bo når du blir eldre? 
– Er ikke synsk da!

71. Hva drømte du i natt? 
– Vet ikke.

72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp? 
– Har aldri betalt for frisør fra jeg var 11 klippet mamma meg, etter jeg flyttet hjemmefra 2. august i år har jeg klippet meg selv.

73. Hvor ble du født?
– Orkanger tror jeg!

74. Hvordan var din forrige helg? 
– Ensom, alene på hybelen.

75. Hva er din favorittsang? 
– Marilyn Manson – Running to the edge of the world

76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en? 
– Ja 😛

77. Hva er den beste iskremsmaken? 
– Hold kjeft, er lei av iskremsnakket ditt nå din fitte!

78. Noen gang likt noen du ikke hadde sjanse på? 
– Litt for ofte 🙁

79. Har du hjemmeside? 
– Tja, men ikke i drift mer.

80. Er det noen i tankene dine akkurat nå? 
– Ja..

81. Kan du si alfabetet baklengs? 
– Neeei.

82. Kyss eller klem? 
– Kommer ann på.

83. Ville du forandret deg selv for en jente/gutt?
– Nei. Ikke for en fuckings Jehovas eller religion heller!


(bildet har jeg tatt fra: holdfintkjeft.blogg.no)
84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett? 

– Daeva, seriøst et av de fineste navna i verden, så er det også ei veldig kul dame som jeg liker godt som heter det!

85. Har du vært på scenen? 
– Skolesammenheng!

86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars? 
– Darth Wader

87. Ville du gjort alt for en person du er glad i? 
– Nei, men veldig, veldig mye <3

88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween?
– Ikke deltatt i mer enn en Halloween”feiring” med andre, og det var på barneskolen, da hadde jeg bare en teit pappmaske som jeg hadde tegna på.

89. Hvem var den siste som gjorde deg sint? 
– Jehovasvitne!

90. Hvorfor det? 
– Hater ting generelt som sier at mennesker ikke skal leve fritt, grupper som ødelegger mennesker og familier, og som også mener at kvinnen skal underordne mannen!

91. Hva er din favorittfrukt? 
– Banan?

92. Irriterere vennene dine deg? 
– Noen ganger 🙂

93. Har du et kamera? 
– Webcam, fotokamera og videokamera.

94. Blogger du?
– Jeg blogger ikke, jeg bare lever online!

95. Er du kilen? 
– Ikke så veldig.

96. Hvem er/var din favorittlærer?
–  “Webjørn”

97. Hvilket godteri spiser du på kino? 
– Vet ikke om jeg har gjort det. Liker ikke steder generelt med flere mennesker…


(bilde tatt fra: hilalplaza.com)
98. Syns du gutten skal betale på første date? 
– Hm, hvis jenta betaler for sex etterpå! Haha, neida. 🙂 Samme for meg om det hadde blitt date en gang.

99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din? 
– Vet noen gjør det.

100. Hva skal du gjøre etter denne testen?
– Vet ikke.

17 kommentarer
    1. Grønt eple er jo kjempe godt, og ekstremt spennende å spise- finnes jo ikke kjedelig i det hele tatt! Det er jo alltid like spennende å finne ut om det har lusket seg inn en mark eller 2 i akkurat det eplet du spiste, og det er jo alltid like gledelig å oppdage at det var markfritt- kjedelig du liksom?

    2. Elin Slåen: Markargumanget funker ikke for meg. Du vet jo aldri, mark KAN jo være i lakrisposen din eller pizzaen også. Kan jo være over alt, mark gjør ikke eple mer spennende av den grunn.

      Omså det hadde vært mark? Whats the big deal. Extra snacks bare, hakuna matata!

    3. Hmm, du veit jo heller aldri hvor surt det er, og der er jo like spennende å ta den første tyggen for å finne det ut 😉 Det kan jo faktisk også hende at det er et forgiftet eple, som gjør at du faller i dyp søvn, og det eneste som kan vekke deg er et kyss fra en stilig prins, eller vakker prinsesse- litt avhengig av hva man foretrekker?
      DET er jo spennende da?

    4. Elin Slåen: Om du hadde forgifta deg så hadde det ikke gjort noe, så lenge du var til stede mens jeg forfalte. Da hadde du faktisk gjort meg en tjeneste, å latt meg dø mens en pen og flott jente sto/satt/lå i nærheten 🙂

    5. øh..å nei,ikke noe annet enn jeg skrev ,’mye god info’..du delte jo mange detaljer om deg selv da..selv om det kanskje ikke føltes slik-jeg følte at jeg fikk enda fler ‘bilder’ av den personen du er.

    6. Oj, dette var faktisk intressangt! 🙂
      hehe, underbevissheten sier jammen at jeg og du er ganske ulike 😉 Men det gjør jo verden mye mer spennende .
      Jeg kunne tenkt meg å låne listen din, og lage en om meg selv og, om jeg får lov..Men jeg fikk ikke lov å kopiere den , da fikk jeg en sint meldig du…:p Hihihi !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg