CANDY-SUNDAY, LOVE A MOVIE! (OR TWO)

Søndag er syndens dag! Akkurat som alle de andre seks dagene i uken.
Vi mennesker er skapt for å elske, synde og leve! Og jeg er intet unntak, jeg er intet Jehovas vitne, og jeg lever mitt eget frie liv!

Jeg har løpt gått ned en tur på Kiwi og fikset meg noe. Og med noe så mener jeg to pakker pølse brød, en pakke med 2 vanlige Grandiosaer og:

2 Blu Ray-filmer til 99,00 perr film! “Kick ass” og “Jonah Hex”. Fy faen, Megan Fox er med i sistnevnte, den deilige sexrypa fra “Jennifers body”! Snakk om kvinne man kan tenke på når man feier pipa, renser omsrøret eller jogger med frøken høyre!

Nå venter jeg på at noen baguetter skal gjøre seg ferdig, så skal jeg endelig spise frokost til en av disse filmene, etterfulgt av candypandy! Haha.
Oh store Satan, jeg prissetter deg. For deg skal jeg leve i synd, og leve det livet JEG vil, og ikke et liv andre retarde frosker vil jeg skal leve, eller syns er rett! For man skal ikke være så redd for å dø at man glemmer å leve!
Æhm, zZZZzzzzZzz, ble litt rot nå, men neida, ikke rotete! Haha, kos dere hakk i hjel!

Jeg elsker dere! Noen av dere forakter jeg, men faen da! 😀
Vi blogges!

16 kommentarer

Siste innlegg