BLE SATANISTJULENISSE FOR EN DAG!

Oh hellige pokemon, “mon tro”, MONster og lenamon!
I kveld har jeg blitt julenisse gitt! Ho ho, er det noen sprengkåte barn jeg kan gi kinaputter til i år?

Vel, som dere sikkert skjønner utifra introduseringen av dette innlegget så har jeg altså blitt en av julenissene til Lenamon i bloggen hennes (tror det er en dame).
Meldte meg inn i julekalenderen til h*n for noen få dager siden, og ba om et ironisk innlegg om meg, og det har jeg nå fått…
Eller egentlig ikke, for hun har mest sannsynlig bare ikke kunne forutsett at alt som står om meg på innlegget dessverre ikke er ironi, og helt konkret fra første bokstav til siste punktum. Ja, fordi hun skriver faktisk med punktum også.

Til alle som vil ha det godt med seg selv i natt; les Lenamons julekalenderluke om meg, LES OM MEG, LES OM MEG, LES OM MEG! Eller så kommer jeg å skraper isapor og gaffel mot vinduet ditt i natt! Også går jeg løs på bildekkene til faren din med motorsag, også stjeler jeg kjevla og melet til moren din, og Justin Bieber-cdeen som du har tenkt å gi til den homofile broren din i år!

Les Lenamons innlegg “Om” meg her! 🙂
Og god natt!
Vi blogges!

1 kommentar
    1. Ironi og ironi, jeg bare skriver jeg. Det får bli som det blir, er jo bare en fuckings julekalender, he he.
      Fniste litt over at du ikke vet hvilket kjønn jeg er….. Lena Mon, jeg er jo mann med stor M. Du skal se de store musklene jeg har.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg