MANNENS TOGREISE – DEN STORE MATTETESTEN!

God mandag alle lesevepser!
Ny uke, ny mandag, ny 7. november og nytt blogginnlegg! Wow wow for en praktfull dag. Såååå mye nytt da gitt?

Spessielt det med nyttblogginnlegg, helt storartet så barmhjertig jeg er i dag!
Og mer barmhjertig skal jeg bli, skal nemlig sette dere på en test, en gåte på en måte!
Nå skal vi teste litt hvor god dere er på mattekunnskapen deres!


(bilde tatt fra: rockinoutroxy.blogspot.com)

“Jeg så en gang en mann som var på vei til toget. Han hadde en kone, to elskere, fire barn, åtte onkler, ni tanter, tre adobtivbarn, to hunder, en katt, fem kanarifugler, sju slaver, fem naboer, tolv kollegaer, tre bestevenner og førtifire andre venner.

Hvor mange hadde han med seg på toget?”

Gjør meg stolt folkens, og svar riktig!
Ønsker alle sammen en god mandag, ta godt vare på dere selv!

Vi blogges

Ps: Legger ut svaret for dere som ikke klarer det senere i dag!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

6 kommentarer
    1. Hei:))
      Matte shmatte-Han var den som evnt skulle på toget,,,kom han seg noen gang på toget?Å hvordan vet du at han alle disse relasjonene,snakket du med han på forhånd?….Slike historier får meg på ville veier-å fantasien løper løpsk (veldig gøy egentlig,for meg;)
      Svaret mitt er : 0 altså ingen…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg