TOMSKALLE PÅ TOMGANG.. zZZzzzZZ

Fredag, fredag, velkommen tilbake. En uke er gått siden sist, oh Gud bedre som du er savnet.
Joda, hadde det ikke vært for det faktum at jeg denne natten ikke har sovet, nå heller. Sliter veldig med å legge fra meg enkelte tanker knyttet til irritasjon og savn, samt usikkerheter generelt rundt fremtiden… Kan egentlig ikke skrive mer om det, da får jeg høre det…

Klokken 10.00 er det igjen meningen jeg skal være på Opp-avisa, den andre lokalavisen i Oppdal. Det har jeg mildt sagt rævlite lyst til nå. Har nok problemer med å late som jeg engasjerer meg med ting knyttet til bygda, som om jeg ikke skal ha 1 i promille på jobben nå i tillegg, noe man får hvis man ikke har sovet på over et døgn…


(Hva er vel bedre enn å starte en fredag med å spise et uskydlig dødt dyr som også har hatt et liv en gang…)

Hva skal man si… Love hurts, og bygda suger… Noen i Sør som vil ha meg? Flytter på sekundet!:-P hehe…

God natt tenkte jeg å skrive nå, men det er vel ikke helt riktig nå som den jævla sola titter frem som en ubeskjeden blotter i den store, stygge skævven.

Hehe, ok ok… Skal fokusere positivt, smile og være så blid atte!
Vi blogges!

3 kommentarer
    1. skal komme å være olelukkøye for deg ikveld! så får du sove.
      Jeg kunne sagt så mange positive ord om deg. Du er så omsorgsfull og snill, at jeg blir helt rørt.
      Stå på andreas! <3

    2. Happypain: Tusen takk igjen. Huff, synes det er litt ubehagelig å se video av meg selv jeg nå, ser ikke ut, hehe. Dårlig ide å bare spille inn en veldig dryg og kjedelig video på morrakvisten når man ikke har fått sove i hele tatt..

      Tusen takk for gode ord nok en gang min kjære, kjære, gode venn. Er så utrolig glad i deg! <3 Gleder meg til vi møtes 🙂 Er bare et telefonnummer unna <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg