3 ORD BESKRIVER DEG (PSYKISK-TEST)

Fant dette på facebooken til en venn. Glad som jeg er i å prøve ut ting så testet jeg selvfølgelig.
Jeg fant først et norsk ord, nemlig “feil”, deretter engelske ordene “men” og “hate”.

Med andre ord har jeg fått bekreftet at jeg er et feilprodusert menneske, med mye hat, som også liker menn (er bifil). Stemmer greit nok, bortsett fra at jeg føler ikke at jeg har såååå mye hat i meg, at det skal være blant de tre første ordene som beskriver meg, hehe..

Men pyttsann i bollen, også er helga snart over, og det er jeg gllaaaaa for 🙂

Hvilken tre ord fant dere først, som altså beskriver dere selv? 🙂 Tell me!

Forresten: Tv serien om Kaptein Sabeltann starter på Nrk Super i kveld klokken 18.00, et must å få med seg. Ja, er 20 år, men liker enkelte barne-ting enda. Vil ikke bli voksen! 🙂

Vi blogges!

28 kommentarer

Siste innlegg