HAR BÆSJA I BUKSA (SE SELV…)

Nå går jeg først og fremst ut ifra at det var noen jenter (og gutter) som har valgt å drite i å se på dette innlegget, takket være overskriften, det driter jeg i. HEHE!
For dere som hadde et håp om å få se boxershortsen min fylt med menneskets egen søppel, så må dere ekstreme kvalme perverse lesere.

Overskriften er inntett mer enn en metafor for at jeg har dreti litt på draget, again!
Spessielt for dere som fulger meg på facebook (Aylar Von Kuklinski er mitt fb-navn), så kan dere ha lest at jeg hadde tenkt å bli sunnere, for å ta bedre vare på meg selv. Og ja, det har faktisk gått bra en stund nå, 2-3 uker, men så i et desperat forsøk for å glemme ting som at venner fortsatt er på ferie og ditten og datten så har jeg nå kjøpt mer enn nok sukker og snop til at jeg kan være død innen i morgen tidlig, da blir det nok noen her som kan ta frem feirehatten sin da tenker jeg. HAHA, til dere; I will never die! Jeg er en seig klatt som er umulig å drepe!

Okok, så var det å kle av meg, for å vise dere hva jeg har av noen synde-tabber i dag:

(1, stor cola, 2 store RedBuller (som garangtert sender meg til helvete i kveld), og to ssøøøøøøte vaskeekte ikkevaskebjørner av plast fylt med cola og bringebærdrikke)


1 blåbærmuffin, 1 lemonmuffin, 1 kick (lakriskkick :P), 1 pose seigmenn (salt/lakris), og 1 pose sørlandschips)

Det var det jeg fråtset med meg fra Kiwi-helvete i kveld, men før den shoppingen så tok den egoistiske personligheten min å tvingte meg medvillig inn på Narvesen hvor jeg KJØPTE disse leie-filmene, 60 kr per stykke, og ingen riper eller matsøl på platene :-):

Mhm, men før det igjen så var jeg på Domus, der så jeg forresten en kjendis som jeg ikke helt husker hva han heter, han er ikke fra Oppdal, men han er skalla, og spiller intrument eller synger, husker da faen… Men nå sporet jeg litt ut… På Domus skaffet jeg meg ENDA ett parr solbriller:

Jeg vet… Jeg ser ut som en hverdagslig kjedelig, rosa-blogger i 15-årsalderen.
Men jeg er faktisk en 20-år gammel gutt med alt for mørkt livssyn, det eneste jeg har til felles med de rosa-hverdags-teletubiene er at jeg fremdeles er noe usikker på meg selv, og til tider kan la det gå utover andre, hehe, men til en viss grad.

Og ja… Er en del som har skrevet at jeg bør bli voksen og sånn, at jeg bør skli mer inn i samfunnet, oppføre meg litt mer som andre folk og finne meg et viskelær forså å se mer ut som et a4-papir.
Okok, det gidder jeg ikke, men har noe morsomt å fortelle i dag, var på Kulturhuset og kjøpte billett for den siste Harry Potter filmen i 3D, film 7, del 2… Og billetten er faktisk en VOKSEN-BILLETT! Så noen tror fortsatt at jeg er voksen, men det er dere FLEEEESTE her inne som har rett; jeg er en tragisk, selvopptatt, uvoksen drittunge av en punker som “mobber” rosa-bloggere og derfor også blir dobbeltmoralsk, i og med at jeg har skrevet flere innlegg mot mobbing.

Men dere, logger av jeg nå, ønsker alle som har latt seg småprovosere av meg også i kveld en god kveld, og dere andre også. Jeg elsker dere alle jeg vet dere! 🙂 Vi er alle ett, og vi ender alle opp i helvete uansett!

Vi blogges!

PS: Håper noen av dere forstår at ENKELTE setninger her her skrevet med en (brød)smule av sarkasme, og at jeg fortsatt mener at jeg ikke MOBBER noen som helst 😉 See yah!

7 kommentarer
    1. Noen som skal kose seg i dag ja 😉 Har du foresten peiling på HTML maler og slikt….jeg tror jeg har driti kraftig på draget, og rotet det kraftig til. Når du poster en kommentar hos meg, får du bare beskjed om at kommentaren ikke kan være tom……..
      Hadde vært fint om du og hadde gjort et forsøk på en kommentar, hva som helst egentlig….og nei, ingen skult kommentar jakt dette her 😀 Prøver bare å finne ut av rotet mitt 😉

    2. Hei 🙂
      Leste i innlegget ditt att folke mener du bør bli voksen osv. Men, hvorfor skal du ikkje få lov til å leve livet ditt som du vill? Hvorfor skal andre sei til deg hva du skal gjør med livet ditt?
      Hver enkel person her i denne forskrudde verden bestemmer sjøl hvordan dem vil levet live sitt.
      Jeg har alltid sakt att folk må få bestemme sjøl hvordan dem vil levet livet sitt.
      Så lenge du trivest med sånn du lever livet ditt, så er det ingen så har rett til å fortelle deg hvordan du ska leve ditt liv 🙂
      Bra du lever livet sånt som du vil 🙂
      Jeg vil og takke deg for att du la ut noke bilder av noke snacks, det minnte meg på om att jeg bør finne fram chipsen & noke snop 🙂
      Ha en fortsatt fine natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg