KaloriBOMBE MOT I BRØSTET!

Det er lørdag, himmelen har fortsatt ikke falt, fuglene kvitrer, og det er vår.
Lille troskyldige, uskyldige, naive lille meg har nettopp klippet høret (jo tusen takk :-)), vært på posten og hentet tre nye t-skjorter, (som er kjempestilige) og et par nye sko (som jeg ikke får på meg 🙁 ), også har jeg nettoppsprettopp laget meg frokost:

En talerken (som jeg ikke skal spise), med corn flakes, to spiseskje sukker, tre spiseskje med jordbærsyltetøy, og noe h-melk. Kaloribombe HERE I COME!!!!

Ellers sitter jeg nå og hører gjennom en cd som jeg fikk med i tillegg til de klærne jeg har bestilt i dag fra dragenshule.no, cden heter “Norsk urskog – Metal sampler. Vol 3. 2011) og var altså med helt gratis i tillegg til det jeg har bestilt, 14 rocka låter som jeg skal legge rett inn på Ipoden. GRATIS! MOHAHAHA! Life is fucking perfect!


(Sexy Red Bull i bakgrunnen <3 )

Vil bare ønske dere alle en kjempeknall helg videre, jeg elsker dere!

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg