Det irriterer meg når

Fikk plutselig behov for å lage en liste over ting som irriterer meg.

Det irriterer meg når:
* folk ikke dukker opp til avtaler de har lovet å dukke opp på, eller kommer mange minutter for sent.
* noen hakker på meg, anklager meg og beskylder meg for ting jeg ikke har gjort.
* jeg finner ut at noen jeg har åpnet meg for har fortalt hemmeligheter videre.
* folk ikke gidder å ta alvorlige ting litt mer alvorlig.
* folk aldri svarer enten på telefon, sms, msn, facebook eller lignende.
* når noen generelt har gått bak ryggen på noen.
* Hotel Cæsar-episoder blir utsatt til fordel for foreksempel Skal vi danse eller håndballkamper, eller noe annet uviktigere enn store nyheter.
* skriver om at de skal feste eller/og drikke.
* ikke klarer å se minst to sider av en sak.
* jeg ikke finner igjen ting, eller klarer å ødelegge eller skade noe jeg eier/har.
* spessielt barn maser og babler om ting jeg ikke bryr meg om eller interesserer meg for, eller stiller masse rare spørsmål om meg og mitt.
* jeg nettopp har brukt opp penger, og etter det finner ut eller husker noe annet jeg heller skulle brukt de på.
* folk er veldig treige og ikke skjønner at jeg ikke ønsker å ha noe med de å gjøre (som heldigvis er veldig få av, og da snakker vi helst om frekke eller ekle mennesker som plager andre).
* jeg finner ut at jeg selv har forsovet meg til en avtale/jobb/skoledag.
* pcen henger seg opp eller er veldig treig, eller ikke sammarbeidsvillig i hele tatt.
* noen maser om noe de vil ha meg til å gjøre eller forventer at jeg skal gjøre.

Sånn, da har jeg skrevet opp det meste. Hva irriterer deg mest her i verden? Og hvorfor?
Håper alle sammen får en god og fin dag videre!
🙂

VI BLOGGES!

3 kommentarer
    1. At folk har føttene sine i MIN seng.
      At folk tror de er mine bestevenner.. (heldigvis ikke så mange..)
      AT FOLK MOBBER MEG FOR AT JEG HATER KLOVNER.. -.-

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg