Hugo Fiksdal signa russbuksa mi i dag! :)

I dag deltok jeg faktisk i dagens første skoletime, som handlet om trafikk. Har som regel skulket/sovet bort de timene der. Det vil si jeg kom en halvtime for sent i dag, men fikk i hvertfall med den siste halvtimen 🙂

I mat-faget med Karin i dag laget vi hjemmebakt pizza, og vi inviterte Teodor til å spise med oss.

Etter skoletid i dag var jeg på Åss Tållast litt i dag hvor mamma og tante Liv var, der satt også Hugo Fiksdal, han var med i fjorårets “Farmen” på tv2. Jeg gikk hjem igjen en tur etter å ha vært der litt, skulle hente den hvite tusja mi, noe jeg ikke hadde trengt siden den lå i den ene lomma mi sammen med russekorta, dro så tilbake til Åss Tållast og fikk Hugo til å signe russebuksa mi 🙂 Har møtt Hugo en gang før på Elkjøp og den gangen fikk jeg et bilde med han 😛

Her er ser dere autografen til Hugo som han skrev på russebuksa mi i dag:

Ellers i dag kan jeg fortelle at mamma faktisk ble med opp på rommet mitt i dag og så hele “Tomme tønner”-filmen på Blu Ray, hun syns faktisk at det var litt morsom film! 🙂

Ellers har jeg lagt noen nye filmavtaler, skal blant annet møte Chevy, Linda og Tørris på lørdag 🙂 Også har jeg noen annen filmscener som skal taes i morgen også med noen andre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg