UTFORDRER SKJEBNEN – 10 år etter!!

For nøyaktig ti år siden i dag så skjedde det noe ganske trist og nedrig i mitt liv.

Jeg hadde døgnet. Hadde vært oppe hele natta. Ut på ettermiddagen var jeg og besøkte ei venninne for å holde meg våken noen timer til. Jeg husker vi satt i vær vår stol – eller hun satt vel strengt talt i en sofa – vi så «Snakes on a Plane» – dvs. hun gjorde det, mens jeg sleit seriøst med å holde øynene oppe. 😳

Etter som timene hadde gått stadig lengre i sitt løp var det også på tide at jeg tuslet hjem. Sånn like før slaget 17 kunne jeg melde her inne på bloggen at jeg snart skulle kose meg med lasagne før jeg siden skulle ta avskjed med nok en laaaaang og dels slitsom dag.

Lite visste jeg der og da at det var lasagnet jeg skulle si adjøs til først.. En halvtime etter dette innlegget hørte datidens blogglesere (som jeg lurer fælt på om jeg fremdeles har noen igjen av?) fra meg på nytt. Lasagnen jeg der og da skulle ha spist hadde gått rett i gulvet.. og det samme gjaldt også tallerkenen – vi må aldri glemme 🖤

I dag er det altså 10 år siden denne hendelsen, og i nå sitter jeg her på ny og utfordrer skjebnen.

La oss bare krysse fingrene for at jeg ikke sitter her og blogger igjen om et kvarters tid, men at jeg i stede sitter og hygger meg i fred og fortrolighet!

Og ja, forresten. Litt mer tilfeldig har jeg også tenkt at jeg også i dag skal se en gammel filmklassiker som jeg enda ikke har “fått” sett.

Blir dog litt mindre slanger denne gangen, for om snart er det nemlig «Scarface»-jomfruhunna mi som skal ryke. Ehm.. Jeg håper ikke dette skjebnesflørtende ordvalget knuser kvelden min fullstendig nå!

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer
    1. Siden det ikke kom noe nytt innlegg så regner jeg med det ikke ble noen reprise der ting havnet i gulvet!

      To spørsmål melder seg:
      1. var det samme merke lasagne nå som for ti år siden?
      2. var den lasagnen du spiste nå god, egentlig?

      Keep it up!

      1. Det stemmer heldigvis!

        1.hmm, det vet jeg ikke. Sjekket begge lasagne-innleggene som ble publisert 25. februar 2012 nå, og det er dessverre ikke noe dokumentasjon på akkurat det.
        2. ja!! Kan greit anbefale!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg