Er jeg smartere enn tre reality-deltagere?

Holy spirit of mother reality SÅ GODT det er å ENDELIG være “aktuell” med en ny video igjen!!!! 😄

Forrige uke var jeg i Oslo, hovedsakelig for å treffe venner and friends, men jeg hadde også et lite håp i forkant om å få filmet et eller annet til Youtube. Og for å si det sånn – jeg fikk truffet flere venner og bekjente, men jeg fikk også filmet litt – SAMMEN med venner og bekjente! 💖

Med meg hadde jeg pakket «Er du smartere enn en realitydeltager?»-kortene som følger med brettspillet «Realityspillet». Og samtlige av disse spørsmålene har jeg nå utfordret mine gode (reality)venner Jeanette («Paradise»), Ole Johannes («Første date») og Marcus («Første date» og «Paradise») i.

De fleste spørsmålene tenker jeg ikke egentlig er så vanskelig å svare på. 🤔🧠 Men under litt press, og med et kamera trykket opp i trynet er det dog ikke bare-bare å besvare spørsmål som: «når ble vinter-Ol arrangert i Oslo?», «hvem var den siste statsministeren i Norge fra KRF?», «hva het kona til Sokrates?», «eller hva heter læren om dyrene?»..

For ordens skyld: dette bildet er tatt i Oppdal i etterkant av reisen.

Dette har vært en veldig gøy og annerledes video å lage! Og dere skal absolutt ikke se bort i fra at det kommer flere slike videoer i fremtiden da jeg har en del kontakter innad i realityuniverset, særlig fra «Paradise (Hotel)».

… så vil jeg gjerne “høre fra dere” i kommentarfeltet: hvilke av de forskjellige spørsmålene hadde du klart? Var det noe som ble besvart feil som du mener vedkommende burde ha klart å svare riktig på what so ever? Og hva slags type spørsmål er dine hots and nots??

Stay goregeous!! 👽

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg