Den ekle, Det vonde og Det ubehagelige

Jeg er som kjent en mann som vet å sette pris på litt deilig.. furore. Likevel er jeg såpass kompleks at jeg foretrekker å ha noe orden i alt k**set.

Skuffene kan godt være litt rotete, så fremt at innholdet er systematisert i forskjellige kategorier. En skuffe for bandanas, en for vanlige munnbind, en skuffe for annen type bind, en skuffe for “rotesokker”, en skuffe for helt streite sokker. Etc, Etc.

Da jeg i helgen akkurat hadde fått pushet ut min nyeste “SKITEKKEL “milkshake”-challenge”-video ble jeg plutselig minnet på at jeg ikke egentlig har noe lurt sted å legge videoen inn under.

Altså kanalen min manglet en egen spilleliste hvor de av dere som liker slike fysiske ubehagelige, ekle og/eller smertefulle ting kan finne nettopp disse type videoer samlet sammen i en liten “haug”.

Så på søndag bestemte jeg meg for å ta en Texas Chainsaw ved at jeg tok meg selv i nakkeskinnet, hengte meg selv opp på en virtuell kjøttkrok, og skrek altså ikke etter hjelp ned igjen før jobben var on and done.

TADDA!!: 😁

Og ja – jeg ser hva noen av dere nå måtte tenke.

Men nei, jeg har IKKE ved en feil bare tatt og plugget inn én spesifikk video. Hvis dere tar en titt oppi hjørnet så skal det stå “Spilleliste: Den ekle, Det vonde og Det ubehagelige”, så fremt dere trykker på symbolet som ligger helt til høyre for klokka og pila 😊

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

4 kommentarer
    1. Hahaha, husker godt den videoen når du pusset tennene med Zalo, lyden du lagde
      når du spyttet det ut var priceless! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg