NÅJJA-dagen 26.03.12

På en dag som dette er det skurr i verket. Gud må virkelig forby at det kommer noe i veien nå. 17.00 er det planlagt at jeg og noen til skal møtes for å spille inn nye scener til min nye film. Det som bekymrer meg mest er det jeg ser fordi jeg har åpnet persiennene ved vinduet mitt. Det regner ikke, men det er gråe store skyer, litt for mørke. Jeg håper bare det er skumlesnille skyer og ikke slemme-skumle skyer i dag! Også håper jeg at INGEN av de som har sagt ja til å være med får noe i veien som gjør at de må trekke seg… Skjer det så skjer det, og ingen får engang betalt, så…


Dette bildet er totalt tilfeldig plassert, kun for å ha et bilde liggende her. Og hundebæsj-posene som disse kvinnelige hendene som tilhører ei venninne, har ikke noe med teksten her å gjøre 🙂

Men nå hadde det vært så digg å fått litt fortgang på ting. Satt nettopp inn en ny bestilling til Dragens Hule, ikke spørr på hva, det får dere vite senere til uken likevel. Nettopp trøyd i meg fire brødskiver med blåbærsyltetøy, og straks skal jeg vel på badet og trø noe ut igjen fra anushullets mørke utgang.. Gad damn, for et uinspirerende hverdagsinnlegg dette her ble..

Åja, dere kan få gjette på noe…
I leiekontrakten min står det at jeg ikke kan ha noe husdyr. Men jeg tror faktisk at jeg ønsker meg et dyr som faktisk KAN være et unntakstilfelle, men må uansett høre med eieren først uansett.
Dere kan få gjette; hva slags husdyr tenker jeg på? Et lite tips: IKKE katt eller hund! 😉
Hva da?

Vi reblogges!

8 kommentarer

Siste innlegg