SEXY, DIRTY LITTLE MONSTER!

Vil før flere av dere spørr få lov til å understreke at jeg kjeder meg i kveld, og at jeg derfor har gått gjennom bildearkivet, med bilder av meg selv det siste året. Har lagt ut 15 bilder, som ikke er helt tilfeldige. Hvilket bilde synes dere er best, og hvorfor?:

BILDE 1


BILDE 2


BILDE 3


BILDE 4


BILDE 5


BILDE 6


BILDE 7


BILDE 8


BILDE 9


BILDE 10


BILDE 11


BILDE 12


BILDE 13


BILDE 14


BILDE 15

Og med dette innlegget vil jeg gjøre som jeg pleier å gjøre i slutten av hvert innlegg på en dag; Vil veldig gjerne få ønske alle sammen en veldig god og fin natt. Håper at alle som ønsker å få sove, får det. Og ta godt vare på dere selv, og deres venner og andre nære! Dere er alle sammen utrolig spesielle, gode mennesker, som ikke er lett å ikke bli glade i <3

Vi blogges! 🙂

5 kommentarer
    1. Hei kjære bestevennen min:)
      Tusen takk skal du ha:) Skal bli godt med et eget hjem igjen, dette her er uvant for meg men det er jo koselig hos mamma også da:)
      Jeg likte jo alle bildene…så klart..men skal jeg plukke ut noen var nr. 3 veldig tøft, nr. 6 er et favoritt, nr. 8 kult..nr.12 digger jeg og nr. 13 var artig:):)
      Men likte alle sammen:)
      Så skal du få en kjempestor nattiklem fra Mirasøster for i natt:):)
      Håper du drømmer noe riktg fint:) Glad i deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg