Økologiske bønner MY ASS!

Man SKAL ikke klage på maten, sies det. Man skal være takknemlig med det man har, det man får og det man har kjøpt, og spise opp det man har (fått) servert, sies det. Og bare for å ha lagt det på bordet først som sist – jeg er han som stort sett så og si nesten bestandig alltid spiser opp. Og det gjorde jeg også i går når jeg bestemte meg for å koke opp noe svart pasta bestående av økologiske bønner. Jeg spiste opp all pastaen, og alt det andre jeg hadde rotet sammen. Og jeg vil nå ta meg den frihet å si at… Jeg syns det ble litt dritt.

Nei, forresten, det er ikke engang en mening jeg har, men et FAKTUM. For helt siden i natt har ting vært ganske bedritent. Jeg har flere ganger vært nødt til å slenge meg på do, forså å skvise ut en ekkel, bløt og halvt klumpete sjokolademousse som de ikke en gang ville solgt til First Price på Kiwi.. Og helt siden den nattmaten min “i går” har jeg også følt meg litt kvalm og bittelitt svimmel.

Jeg skal ikke si at jeg med en 100% sikkerhet kan skylde på denne sorte maccaronien (ene og alene). Jeg holder rasshølet mitt vidåpent for at det KAN ha vært noe annet som har forårsaket denne driten også. Men for å si det sånn… Jeg holder tre av fem nedsprutede dasser på at det er denne “maccaroniens” skyld!.. xD

Flere som har opplevd det samme??

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

4 kommentarer
    1. Har opplevd å ikke vært så heldig med mat jeg kjøper, så er ikke ofte jeg prøver noe nytt. Men har tenkt til å være litt sprø å kjøpe alt fra butikkens inngang til butikkens kasser minst en gang. Men er alltid noe jeg ikke liker. Jeg spiser alltid alt opp også, hater bare hater å kaste mat. Og før i tiden var det å kaste mat en av de verste synder man kunne begå! Har opplevd magesmerter, hadde det mye i 2011 når jeg prøvde ut masse forskjellige typer is hele tiden. Men var så mye at jeg aner ikke hvilke som ikke var bra for meg..

      1. Oi!! Akkurat det står det jo faktisk litt respekt av, for det har ikke engang jeg begynt å teste en gang. Mest fordi jeg ikke har tenkt akkurat den tanken før nå, men likevel.

        Og forresten, er det snakk om store butikker der du handler, eller er det litt mindre butikker som i og for seg ikke tar så lang tid å “tømme” for nye og “ukjente” produkter? 🙂

        Og veldig bra at du også ikke kaster noe særlig mat, for DET er en uting! ^^ Jeg har akkurat tømt i meg en iskaffe med smak av hasselnøtt nå som jeg absolutt ikke digga. ELSKER iskaffe, men tydeligvis ikke denne ene varianten der.. xD

      2. Det er snakk om en Meny butikk som er ganske stor, men finnes mange som er større. Men de pleier jo å ommøblere butikkene en gang i blant, så kan bli et frustrerende prosjekt. Jeg må nok tillate meg å droppe det jeg VET jeg ikke kan få i meg, noe får jeg rett og slett brekninger av, som leverpostei, håper ikke jeg sårer leverposteielskere her, men man vet jo aldri, er flere typer leverpostei jeg ikke har prøvd enda, men foreløpig er jeg ikke nådig mot det. Sliter dessverre litt med iskaffe også, men kan faktisk skjønne at man kan bli avhengig av det. For tenkte at det er en smak man kan bli glad i!

      3. Skjønner, vel, all kredd til deg der, for å si det sånn! ^^

        Når det kommer til den leverpostei-greia tror jeg ikke det er noen fare. Jeg er ihvertfall ikke sånn veldig glad i det, sånn i virkeligheten, for å si det sånn xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg