De bare tok senga mi! (storytime)

Jeg var som dere fleste ihvertfall mest sannsynlig nå vet i Oslo for noen uker tilbake. Og egentlig hadde jeg ikke tenkt å snakke (eller skrive) noe mer om denne turen nå, men i går innså jeg at det er en historie fra denne reisen som er såpass legendarisk at den faktisk fortjener en helt egen storytime-video.

For som jeg såvidt nevnte i siste episode av “Aylars videodagbok!” så ble jo senga mi rappet hele to ganger mens jeg var der nede, og det er DISSE historiene jeg tenker vi kunne fokusere litt nærmere på i dag!..

Har du opplevd noe lignende?

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg