Ny kjøkkenklokke: Necromancer (Aly Fell)

Denne flotte klokka fikk jeg på onsdag. Bildet på den heter “Necromancer” og er laget av kunstneren Aly Fell.

Tidligere har jeg hatt “Saw”-klokken hengende på samme sted, men den er nå flyttet til soverommet i stede. Bakgrunnen for dette kjøpet var at jeg tenkte det var greit med en klokke på soverommet som jeg kunne se på uten at jeg behøvde å ta opp mobilen. (Er til tider noe lat når jeg først har våknet) Men så tikker og takker den så høyt at jeg hang flyttet altså heller “Saw”-klokka der som er mer lydløs.

Jeg er veldig sensitiv for lyder, spesielt når jeg skal prøve å sove.

Hva synes dere? ^^

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg