The Beautiful People with Johnny Depp

I går skrev jeg om at Johnny Depp er med på det siste bonussporet på Marilyn Manson sitt nye album “Born Villain” som slippes ut i Norge den 30. april, da Manson har fått med Depp på en coverversion av 70-talls låta “You`re So Vain” av Carly Simon.
Vi må fremdeles vente en stund før vi hører deres tolkning av låta i sin helhet, men; Vil dere alerede nå se og høre de to sammen, så kan dette klippet kanskje være noe? 🙂

Dette klippet fant jeg på YouTube når jeg søkte litt rundt i går, og det er fra Marilyn Mansons turne som holder på sånn cirka i disse tider. Klippet er filmet i år! 🙂
Legger ut egen videoblogg igjen i løpet av dagen! 🙂

Vi reblogges!

2 kommentarer
    1. Dette klippet gjorde meg glad av to grunner. 1 er at jeg digger dem begge to og at de er så søte der og 2 er at jeg og flere gode venner av meg danset til den sangen natt til lørdag ^^,

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg