The fans have to give me a mission for 2night?!

Det er sol ute, jeg har masse energi, været er flott og jeg skal ut nå.
Jeg gidder ikke blogge før det mørkner, derfor vil jeg at til jeg kommer tilbake skal kommentarfeltet spammes ned med ideer om hva jeg skal blogge om senere i kveld.


Noe avkappet/avrevet dyregreie jeg fant liggende i går.. 😛

Skriv ned deres forslag og ønsker og jeg skal se hva det blir til i kveld! 🙂
Så legg igjen en kommentar, og kom dere ut av isolasjonen dere også!

Vi reblogges!

3 kommentarer
    1. Bilder av deg naken og hva di er mest fornøyd med på kroppen din, og hva du ikke er fornøyd med i det heletatt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg