UBEDTE GJESTER – Men de kommer på døren likevel…

Personlig anser jeg meg ikke som den minst åpne skapningen på “Guds” globus.
Jeg liker å ha gjester, og det må ikke nødvendigvis være individer innen den og den alderen, og det og det kjønnet.
Neida, jeg har venner som er under min egen alder, sånn 13, 15, 16, 16 og snart 17, 18 og 19..
Har også gode venninner som er i midten av 20-åra også. Ja, også de som er i midten av 30-åra og snart 40.
Faktisk så har jeg også venner som levde før onkel Adolf brettet opp armene og sa adjøss også!

Jeg har venner som er seriøst heterofile, og på dråpen til å være fordomsfulle, kjedelige kjipinger. Jeg har venner som er 100 prosent homse, og de som også har plassert legningen sin midt på.
Rusmisbrukervenner har jeg også hatt. Jeg har venner som kan synge, også har jeg venner som ikke bør melde seg på Idol om de ikke vil knuse absolutt all form for respekt de har i dag.D

Det er sjelden jeg har noen av mine venner overhode på besøk. Mest fordi at de fleste ikke bor i Oppdal, men miiiiiilevis unna. Jeg har også “venner” i Oppdalområdet som jeg har snakket om å møtes;
“Ja, det kan vi godt gjøre!”, men neeeeeida, blir aldri noe av besøk eller møte verken den ene eller andre veien, og det er faktisk ikke min skyld… Nok om det.

Men vet dere hva? Det er noen jævler som dukker opp, som ikke er mine venner. Noen som jeg ikke har invitert, never ever! Og det er noen individer som har vondt for det, rett og slett! Aner ikke hvor de kommer fra, om de bruker døren eller hva faen det er…
Skulle tro at de lider av ett eller annet syndrom som gjør at de tenker, oppfører seg og har litt anderledes oppfattelse og moral enn en del andre. Nei, jeg sikter ikke til folk med down syndrom, tungt pregete autister eller andre mennesker med en eller annen form for sykdom eller diagnose! Riktig, jeg vil gå så langt å faktisk si at det ikke er folk. Downs er folk, autister er folk, mokkamenner er folk, folk med tourettes er folk, homser er folk.. Ja, til og med svensker og muslimer er folk!

De gjestene jeg skal utpeke er de gjestene som får tålmodigheten til å koke over, hakekorset til å passe kledelig på min arm…
De gjestene jeg nå skal sikte på, og faktisk utføre en real omgang, kraftig blowjob mot for å skremme vekk for en stund er: De jævla hybelkaninene!

Så: Die motherfucker die!
Vi reblogges!

13 kommentarer
    1. Du aner ikke hvor spent jeg var på hva du hadde fått besøk av 😀 Et lite øyeblikk trudde jeg det var Jehovas eller noen annen sekt av et slag- men når du sa at svensker var folk, så slapp jeg den tanken og blei bare mer og mer nysgjerrig! (Tru det eller ei, men jeg er faktisk en smule svensk selv, og har bodd i det landet alt for lenge, derfor tar jeg meg til rette med å disse svensker litt, selv om jeg egentlig er veldig fan av den folkegruppen- he he).
      Men jeg tenkte faktisk ikke på hybelkaniner føre jeg så det siste bildet! Jeg vurderte også om jeg bare skulle hoppe over teksten for å scrolle meg nedover for å finne ut hva du fikk besøk av, men så blei jeg så opphengt i det som sto at jeg bare måtte sluke hvert eneste ord, til tross for min ekstremt nysgjerrighet 😛
      Tusen takk for en virkelig bra leseropplevelse 😉

    2. Hei, fin blogg du har! 🙂
      Jeg har en bra måte for deg å få ekstra lesere på! Lag ett blogg innlegg hvor du skriver at brukerene kan vinne en I pad 2! Du går inn på min blogg/url og deltar i trekningen. Da får du oppgitt en adresse som du kan spre videre til venner og bekjente. Og for hver person du får til å delta så øker sjansen din for å vinne betraktelig!!
      Lykke til! 🙂
      Det anbefales virkelig å lage blogg innlegg! Jeg gjorde det i den siste trekningen de hadde og jeg vant da en Iphone! :-)!!

    3. Herregud så spent eg var på og finne ut ken det var så hadde kommet på døren så du var villig til og gi en reell blowjobb for at dei skulle forsvinne. Har faktisk ikke lest ett så spennandes innlegg på evigheter og ditta tok jammen det kaka !
      Holdt på og daude av latter da eg leste slutten der at det var hybelkaniner ! Evig bra !
      Der fikk du meg også som fast leser av bloggen din !
      Ditta va festliiig.. 😀
      Lag ett like bra innlegg neste gang da 😀

    4. Haha xD JEg satt å spekulerte litt på hvem du sikta til, åsså kom jeg på slutten å si bilde og det, sikkelig awsom tekts, likte jeg skikkelig asså (Y) stå på videre ;D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg