I just see red and black, just now..

I dag har jeg rett og slett brukt lang tid på å stå opp… Jeg sto opp nå nettopp. Lå under dyna helt til 17-tiden, jeg har vært våken en god stund, men akkurat nå er det en ny periode hvor jeg føler at jeg ikke duger til noe, at alle er bedre enn meg i alt… Og at jeg ikke har noe å stå opp til, igjen.

Og ja, tanker som at jeg ikke skal ha vært født, og at det hadde vært best for alle om jeg bare døde vekk, de finnes.
Jeg er en kjempeoutsider, som bare gjør ting feil til syvende og sist, uansett. Jeg oppnår ikke noe annet enn flere punkter på en uendelig liste over flere ting jeg ikke skulle gjort, og mange av de punktene gjentar seg gjerne flere ganger. Jeg er dum som et brød, og når jeg tror at noe er noe, så er noe noe helt annet.
Hva faen skal man gjøre…

For ja, jeg vet jeg er spessiell og unik og blablabla… Men jeg er bare spessiell på en teit og unødvendig måte! Jeg er dårlig på å kommunisere med andre, bli forstått og likt i lengden.. Jeg ER ikke sosialt akseptert! Jeg hater ensomheten, som til og med kan være der når jeg er i nærheten av andre, rett og slett fordi jeg er så ulik alt og alle, og det er ingen som forstår meg, og det skal jeg aldri kreve for jeg forstår for faen ikke meg selv heller. Jeg skulle aldri vært født og det har jeg skjønt enda en gang denne uken.. Hater meg selv..

Vi reblogges..

5 kommentarer
    1. Hra fulgt mye med på bloggen din og er en daglig leser av den. Nå har du jo fått en ny venn, så jeg forstår ikke hvordan du kan falle ned i kjelleren igjen. Hvis ikke det er noe der som har utløst det? Sliter med ADD jeg og, og har vanskelig for å plassere meg i en sosial ramme, men du har jo nå en venn som du verdsetter veldig høyt. Tenk heller på det, enn alt det andre.
      🙂
      Lykke til 🙂

    2. Andreas, du er god nok som du er!
      Om du så er blå, lilla eller grønn, tykk, tynn, rar, ikke rar?
      So what?
      Du er mer en god nok, akkurat slik du er 🙂

    3. NonStop: Kan hende. Men uansett så føler jeg meg innerst inne veldig, veldig ensom i hele verden nå, selv når jeg er i nærheten av andre… Har noen veldig stygge og vanskelige tanker, for å si det sånn. Takk. God du.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg