MUSIKALSK MESTERVERK (CAMILLA K.)

Må bare dele en video med dere. Min helt utrolig skjønne, snille, gode, fantastiske, trivelige, morsomme, flinke og smarte bestevenninne Camilla, er uten tvil det beste og flinkeste sangtalentet av de jeg kjenner.
For en stund siden fremførte hun Marilyn Manson-sangen “Running to the edge of the world”, og har lagt ut videoen på sin youtube profil.

Vil dele Camillas fantastiske video med dere:

Camilla, du er så utrolig skjønn. Du har en fantastisk sangstemme, og jeg er rett og slett blitt veldig lett glad i deg.
Ønsker deg alt godt i hele verden.
Alltid husk, holdt hodet kaldt, hjertet varmt! Og det har du alltid vært flink til, syns jeg. Den lille tiden vi har visst av hverandre.

Du vil for alltid ha et spessielt sted i hjertet mitt <3

Stor klem fra meg til deg 🙂
Vi blogges!

8 kommentarer

Siste innlegg