NOVEMBER IN PHOTOS

Nooooooooooovvveeeemberrrrrr!
Grrrr. Du deilige, maskuline sexye noooooooooovveeeeeemmmmbeeeeeeeer!
Jeg elsker deg noooooooovveeeeemmmbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr!

Du er så deilig noveeeeeeeeeembeeeeeeeeeer!

Ok, jeg har vært ute nylig, og tatt noen bilder, ikke helt random heller denne gangen. Jeg er slettes aldri random, gjør alltid ting av en grunn. Denne grunnen jeg hadde i dag hadde har et vakkert navn på fire bokstaver; Elin heter hun og er en kjempeflott, trofast (som i venn), god bloggvenn av meg. Hun har nemlig en konkurranse på bloggen sin som avsluttes I MORGEN! Så rævva i gir til dere som har tenkt å slenge dere på! Syns alle bør det!

Man kan delta med maks to bilder, minst ett! Sa ikke det siste seg selv?… Æehm…
Enyways, disse bildene tok jeg ute i dag:

Det er bilde nummer to og fem jeg har sendt inn til konkurransen.
For å delta kan dere gå inn på Oh Store Elin sin blogg, ved å trykke her! Og husk alle rævtanponger! Fristen går ut i MORRA! I MÅRRA SIER JEG JA TENK!

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

10 kommentarer

Siste innlegg