GOD VENNINNE TRENGER HJELP!

Min gode venn Mira, får for tiden ikke til å legge til venner lenger her på bloggen, noe jeg som henne syns er noe snodig.

Saken er, kan noen er ute prøve å legge henne til? Om det ikke går, fint om dere kan skrive det her eller noe? 🙂
Her er bloggen hennes:
http://mihrah.blogg.no/

Vil også råde dere som ikke har vært innom den, å se på den i tillegg til å sende forespørsel!
Er ikke lenge siden jeg kåret Mira som månedens blogger, noe jeg nesten kunne gjort hver eneste dag, og likevel hadde det nesten blitt for sjelden 🙂

Er det noen her som har hatt trøbbel med å sende venneforespørsler til andre bloggere?

Takk på forhånd
Forresten flott om dere er helt sikker på om dere ikke er venn med henne fra før, før dere går ut ifra noe! 🙂

VI BLOGGES

1 kommentar
    1. Vel, jeg fikk i alle fall sendt en forespørsel, men om hu vil se den vil jo tiden vise 😉 Jeg la henne kun til fordi jeg liker bloggen hennes, ikke for å teste om det virket 😛 He he..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg