SØKER JOGGEKLÆR/TRENINGSTØY!


Sitter fortiden å tenker på å skaffe meg noe passende antrekk til når jeg foreksempel skal jogge en del i år.
Jeg har da noe, men de klærne er ikke helt meg, de er så kjedelige, og vanlige, og passer ikke til stilen min lenger.

Noen som kan spore opp en eller flere linker hvor man kan bestille treningstøy som folk flest IKKE har, og som er mer gothisk/rocka/mørkt enn det vanlige?

Sikker noen som syns det er teit at jeg ikke gidder å gå i de vanlige treningklærne, og på død og liv MÅ ha noe nytt og gothisk å jogge i, men jeg er så sær og vil ha både helt nye joggesko og bukse. Kule nok t-skjorter og sokker har jeg alrede. Ja takk sies også til et tips på et eller annet rocka svettebånd/pannebånd til å ha på huet eller hva det heter…

Setter stooor pris på hjelp!

5 kommentarer

Siste innlegg