SKREMSELSPROPAGANDA!!

Tør vedde på at minst 69% av dere som har fulgt meg en stund nå VET at jeg har sansen for det litt makabre, det mørke, og ja takk – gjerne det morbide også!! Og jeg kan OGSÅ finne på å skremme folk litt innimellom, og nå sist var det min kjære lillesøster som nok en gang fikk gjennomgå. Og vel, det gikk ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Ja, i grunn kan dere ta en titt og bedømme hvordan dere syns det gikk med meg selv..

Nå er det egentlig bare for min del å krysse mine indre innvoller og håpe at karma er min venn, og ikke, ja nettopp.. Min fiende. Næh, det går nok greit. Er jo ikke sånn at jeg har vært på kanten med livets harmoniorkester tidligere, akkurat.

Liker du å skremme folk?

stay goregeous 

4 kommentarer
    1. Sharone: Haha, bad girl! 😀 Selv er jeg ikke så glad i å skremme folk lengre, etter at jeg har reflektert litt mer over hvor dårlig jeg faktisk liker å bli skremt selv de siste årene årene. Var ganske fæl i den virkelige verden før, men i de siste åra kan jeg bare såvidt komme på et par ganger hvor jeg har prøvd meg litt på noen. Og jeg snakker fortsatt om skremming nå xD

    2. Hahahahaha, den var faktisk så intenst tørr at jeg lo høyt for meg selv på verandaen her! :’) Jeg elsker å skremme folk og har tusen snapper av at jeg skremmer typen, og han er så lettskremt at det nesten går liv tapt, best å springe etter at jeg har skremt han! Haha. Jeg får dog igjen!

    3. Christine Bærøy: Så bra at lattermusklene dine likte den!! 🙂 Og for å si det sånn: Det er mer der den kommer fra 😀

      Hehe, ja, det er gjerne noe med det at det man kaster ut i verden kommer gjerne tilbake en dag, litt som en boomerang.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg