Bedre enn sex!

Hvem tror dere egentlig at dere er som trenger dere inn i mitt hus gang på gang på gang? Selv om jeg ikke akkurat jager dere på dør så fort dere har kommet hit er det ikke det samme som at jeg syns det er greit at dere bare trenger dere på sånn. Jeg syns simpelthen det er jævlig frekt av dere, om jeg får være så fri. Yess, dere hørte riktig, jeg syns det er JÆVLIG frekt av dere å bare komme inn sånn som dere gjør. For noen er dere sikkert bare et friskt pust i hverdagen, en velsignelse, en øye-åpner, hva vet vel jeg. Men for meg er dere bare en pest og en plage, intet mer enn det.

Hadde jeg bare vært diktator i Norge.. For å si det sånn, det kan dere være ganske glad for at jeg ikke er. Okei, nå har jeg kanskje vært litt i overkant kvass. For det er ikke sånn at jeg HATER dere. Jeg er bare ikke så interessert i å ha dere i MITT HJEM. Og helt ærlig, jeg føler jeg har vært tålmodig nokså lenge nå, og dere tar tydeligvis ikke noen hint. Så nå marsjerer jeg rett inn på kjøkkenet og henter det jeg har av våpen, for nå gidder jeg ikke ha dere liggende her mer. Sorry, not sorry.

10 minutter senere:

Ah.. Fy så kjedelig det er å vaske innimellom. Men i helvete for en god følelse man får når man først er ferdig. Nesten bedre enn sex, si.

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg