Vampyren som lesket mitt blod

Da jeg vokste opp var det ingen som advarte meg om vampyrenes trollbindelige makt over andre mennesker.
Men så en dag kom jeg over en blodsugende vampyr, og jeg lot meg bite, hardt og lenge.
Jeg lå trollbundet i armene på henne, vampyrdronninga. Hun sugde meg til seg, og hun tok til seg mitt hjerte.
Svak og ydmyk lå jeg der på gulvet under henne. Tapp meg, tapp meg.

Hun drakk meg ikke opp, ikke helt. For jeg er fremdeles et svakt menneske. Jeg døde ikke, jeg lever nå. Som et menneske. Min vampyr kapret min sjel der og da for evig tid, skulle hun rive den i stykker har jeg intet igjen. Da hun drakk mitt blod, drakk hun også min kjærlighet. All min kjærlighet tilhører nå henne. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på vampyrjenta som slurpet mitt blod. Det gjør smertelig godt å savne henne, vondt at tiden er så lang.

Men også vampyrer har sine overvoktere. Hvor sykt enn det skulle høres ut som, alt jeg vil er å være i lag med denne vampyren. Men vampyren bor i lag med en drage. En drage som holder henne i lenker, vampyren min bor svært ofte i et mørkt fangehull under jorda.

Jeg vil befri min vampyr, men jeg har intet sverd nok så stort til å bekjempe dragen.
Jeg antar at kjærlighet til vampyrer er ingen lek. Men en tålmodighetsprøve. Skulle du kjære vampyrjenta mi lese dette, hver så snill, omvend meg. Drep mennesket i meg, og jeg vil være evig din.
Var det ikke det du egentlig ville da du fråtset deg i mitt kjøtt og blod?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg