THE WAY I AM MAKE ME SO UNIQUE – I`M PROUD, ARE YOU?

Vi er alle så veldig forskjellige i denne verden. Takk for det.
Noen liker best å høre på blues, andre heller rosapop, noen opera, noen metal og noen vanlig rock. Og andre noe helt annet.

Smerter og gleder, vi er alle så ulike selv der. Mens noen har som hobby å henge opp kroppen sin etter kroker oppe i taket, finner vi dem som svimer av bare noen snakker om blod og smerte.
Jeg er ikke den som svimer av fortest under dialoger om tortur, lemlesting og sånne ekstreme ting, neida jeg svimer heller av hvis noen absolutt må snakke om piercing, tatovering og frisørrelaterte ting.. Der har dere meg. Bukspretting, klipping av involler, klippa langsomt av ei tunge og partering kan jeg fint se på.. Bare ikke begynn med de jævla kroppskunsttingene som folk flest foretrekker, da svimer jeg av, med mindre jeg faktisk bestemmer meg for å ikke prøve å spille for tøff for lenge, og faktisk bare går vekk.


A devils family.

Vi har de som holder igjen ting. De som er diskre, og helst bare snakker om personlige ting med nærmeste venner eller familie. Det er fort gjort å gjøre seg sårbar, det er klart. Og desto mer “svakheter” man legger ut om til flere, desto større sannsynligheter er det for at noen kan bruke det mot deg senere… Jadda, den fisevisa har noen også kommet til meg med. Advarsler fra folk som bryr seg, og er bekymret.. Men som en klok man en gang sa, det ligger i min natur å være så åpen og synlig. Ikke at jeg må være synlig og denslags. Men jeg sover mye bedre om jeg bare tømmer pungen for å si det sånn! Jeg gidder ikke være ei jævla bloggjomfru som sitter og sensurerer meg selv som en jævla prest som godt vet at de eventyra han forteller hver dag er jug! Ehm, ja..

Noen liker rosa, noen liker blått. Noen syns at kult er kult, og andre syns grønt er skjønt. Noen trives med mest mulig farger, feminimitet, frihet, lykke og rus, som en eller annen jævla hippie! Hey there, look at me, I am the black gay, jeg liker ikke farger, jeg er på grensen av å være emo. Og den patetiske lykkefargeklatten kan du godt stappe opp i den jævla rævva di! For jeg er en kølsvart jævel, med dyp, dyp bunn. Jeg tror ikke på evig fred, jeg tror bare på en bedre verden, så dytt i deg det du finner av rus, og dream on, becaus I belivied on the black truth!

Kort fortalt, jeg lever som alle andre i en verden med andre mennesker som alle er ulike meg selv. Noen kan jeg nesten ikke tåle tryne på. Noen deler jeg overhode ingen meninger med om verken politikken deres, livssynet deres eller, ehm, noe annet… Avholdsmann og jomfru foreksempel, mange, de fleste på min alder og gjerne mye yngre har ligget med et helt julebord og drukket en hel trailer alerede… Noe som gjør at det er mange temaer jeg har lite å skyte inn i, fordi jeg har verken drukket selv eller hatt sex. Sex og alkohol og festing er jo en stor del av det mange snakker om, også blant mine nærmeste venner, det syns jeg suger.. Men jeg har klart å leve med det uten å kutte opp blodårene enda!
Uansett hvor ensom man blir, er det en ting alle skal tenke på. Vi fleste føles oss nok mer ensomme enn mange gir uttrykk for. Kanskje kan det hende at nettopp de som er på fest og drikker med andre akkurat NÅ føler seg innerst inne mer ensom enn meg nå? Og en ting til desto mer forskjellige vi blir fra alle andre, desto mer unik! Tenker jeg! 🙂


Det finnes skjeive homser i Oppdal, og de som er mer rett! Akkurat slik er det med gatelysa også, her har vi et som skiller seg mer ut fra de “normale” og tydelig er skjeiv. Lurer på om det vet det selv? 🙂

Jeg er unik, du er unik! Vi er alle unike.
Og det er det som gjør denne rævkjørte verden så plastic fantastic hærlig! <3

Har noen spørsmål som jeg håper samtlige av dere kan svare på?;
Føler du deg ofte ensom? Vet du selv at du er unik på en god måte? Er du avholds, eller drikker du, cirka hvor mye og ofte? Har du noen fobier/tvangstanker som ikke er helt vanlige?

Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Du skriver veldig bra, med mange gode poenger! “Og den patetiske lykkefargeklatten kan du godt stappe opp i den jævla rævva di!” haha, jeg elsker farger, men jeg derimot ingen lykkelig fargeklatt. Virker som vi er helt motsatt, siden jeg nesten ikke tåler blod og ihvertfall ikke innvoller og kan ikke se på det uten å bli kvalm eller føle avksy, men tattoveringer, piercing og annet er helt greit, synes jeg.
      Men for å svare på spørsmålene dine så føler jeg meg ikke alt for ofte ensom, og jeg er avholds, og jeg vet at jeg er unik. Vi er alle unike! Jay ^^

    2. Jeg drikker, men drakk mye mer før. De siste 2-3 månedene har jeg vel bare vært ute sånn ca. 3-5 ganger.. Noe som er lite i forhold til hva jeg brukte. Det siste som gikk med var når jeg drakk en flaske med absolut vodka alene, noe jeg i grunn IKKE pleier å gjøre.. Hæh, off.
      Jeg for min del elsker å høre om piercing og tattiser! Ser fram til sommerferien når jeg tar min første tattoo, oh lykke! n__n

    3. Fargeartisten: Tusen takk for flott kommentar. Hehe, ja, det er mulig vi er forskjellige og på grensen av helt omvendte. Men om du er avholds, så er vi jo ikke det, altså helt omvendte! 🙂

      Ønsker deg en god søndag videre 😉

    4. TUVAKRISTIN: Folk er forskjellige, akkurat som jeg har skrevet i dette innlegget. Noen liker morra, noen liker dattera, noen liker tattoveringer andre har store fobier mot temaet (meg selv :-P). Noen liker blogg, andre foretrekker aviser. Hehe.

      Gratulerer med førstetattisen til sommer, hehe 😉

    5. comawhite: Oioi, så hyggelig å høre. Alltid hyggelig med folk som er enig og som syns innleggene er genial.

      Faste lesere er også hyggelig, hvis du ikke har sett det alerede så har jeg en facebook-side som du kan Like, forså å holde deg løpende orientert med! 😉
      God søndagskveld til deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg