Ambefale eller ikke ambefale deg Linn-Thereses blogg?

“Never give up, stay strong”…
Fem ord som møter meg når jeg herved klikker meg inn på bloggen Linn-Therese.
Førsteinntrykk har for enkelte en del å si, og en header er veldig gjerne førsteinntrykket på en blogg.
I headeren finner vi en hvitkledd kvinne på en benk med solbriller, med hendene i fanget.

TRYKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL BLOGGEN HENNES! 🙂

La det være sagt, xxxLinn-Theresexxx er på mange fronter en hverdagsblogg. Vi får med oss at hun som andre shopper, at hun om litt skal ha ny tatto og telefon (sistnevnte har hun visst fått nå), og som folk flest har hun også noe som heter for en hverdag og en helg.

Det er en god del hverdagstekster som i alle fall pryder de siste innleggene. Men vi finner også noen innlegg som er litt mer tilfeldige. Blant annet et enkelt, men facinerende innlegg hvor hun har lagt inn bilder av gravide menn. Sexy stuffs! Hverdagsblogg sa jeg i sta, hverdagsblogg sier jeg også nå, men vet dere. Akkurat denne bloggen syns jeg dere kan få lov til å titte ut likevel. For det er ikke den absolutt kjedligste hverdagsbloggen heller. Hun tar seg selv ikke alt for selvhøytidlig, hun fremstår som oppegående, beina planta på jorda og ja… BILDER! Ikke alle innleggene har bilder, men det er en del bilder der. Flotte bilder, av natur, hennes selv med og uten venner, hårprodukter, strømper, wii-spill, kopper og penger. For dere som ønsker en ny hverdagsblogg kan jeg ambefalle denne her.

Som terningkast innen sjangeren hverdags blogg får hun en svak 5er.
Som terningkast innen min personlig mening får bloggen hennes en nøytral 3er!

Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg