Mensrød oktober

Vet dere hva jeg tenker? Nei selvfølgelig gjør dere ikke det, da hadde dere vært låst inne på horehus alle sammen. Men har dere lyst til å gjette hva jeg tenker på nå?.. TIMES OUT!! – Haha, er det ikke skremmende hvor fort ting bare tar slutt? I et lite øyeblikk kommer onkel september innom på en noen lunde hyggelig visitt, gir deg et saftig håndarbeide med bitter bismak, forså å bare reise igjen. Gidder ikke en gang å ringe før han så bestemmer seg for å vende tilbake nesten et helt år senere.

Vel, nå er vi sporens straks inn i tante oktober. Og selv om jeg er en person som liker å ta ting litt random, så skal jeg likevel sette meg tre forhåpentligvis enkle og oppnåelige mål for den neste måneden som ligger ved neste hjørne. Vet ikke om jeg kommer til å rapportere inn for dere i ettertid hvordan det har gått, da jeg nå lager dette innlegget mest for min egen del, men kanskje..

Undertegnedes mål og planer for tante oktober-tøs:
1.
Lese ferdig “Forbannelsens hus“, SAMT en helt “ny” bok.

2. Se MINST tre skrekk-filmer som jeg foreløpig har 169% til gode å se.

3. Unngå å havne i fengsel og/ eller bli omskåret og drept.

Hmm, ja, det var vel alt jeg hadde å produsere for dere av interessant lesestoff denne gangen. Pass nå endelig på at dere ikke sniffer opp alt sammen på en gang, hadde vært sørgelig fint om ihvertfall noen av dere var i live og gadd å stalke meg gjennom den stadig så nevnte oktoberen også. Er det for mye forlangt? Eventuelt forkort?.. Oki-doki, vi reblogges og alt det der – see yah!

Hva er DINE oktober-planer?

9 kommentarer
    1. Har Forbannelsens hus i samlingen, men må lese noen andre fra hjemsøkt serien først. Morsom skrivemåte du har. 🙂 Mine planer for oktober er å lese en god del skrekk og se en del skrekkfilmer siden det er snart Halloween og for å feire min favorittmåned. 😉

    2. så moro å se en som blogger litt annerledes enn alle andre. dette liker jeg.
      hm… mine planer for oktober.. definnetivt desucon, dagfinn lyngbø show og vis jeg får tid… dra ut på byen på halloween utkledd som en dukke fra skrekkfilm. ja, dette blir den beste måneden i år!

    3. Cathrine Ruth: Jeg kan kanskje virke litt blek for enkelte, men jeg er i det minste ikke en blek kopi. Hehe! ^^

      Aha, Dagfinn Lyngbø har jeg såvidt det er truffet. Finnes et bilde av oss to et godt stykke tilbake i arkivet et sted, det etterhvert nokså så svære arkivet. Hvilken dukke skal du kle deg ut som? Noe spesifikt, eller er det mer snakk om en skapning du har tenkt til å sette sammen og skape helt selv? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg