“MILFJEGERENS” HEMMELIGHETER

Det dere nå snart skal være vitne til er – tro det eller ikke – MYE kjappere enn forhandlingene på vårt kjære storting.. Og det du snart skal få høre er bare LITT tryggere enn det å leke hoga boga med ørten jomfruer og en lilla pyjamas.. Og han som du snart igjen skal få se er akkurat sånn passe BILLIG til at han stadig støtt må lokke til seg sine “kunder” (altså dere der ute) med disse såkalte klikk-fellene som er så innmari poppis blant ungdommen i dag.

Med andre ord: JEG har i kveld anstrengt meg noe helt skikkelig for å kunne gi dere nok en ærlig, redelig og kvalitetssikret video – som jeg HÅPER dere vil dra nytten av, og sette pris på. På samme linje som alle kattungene dere har tatt inn og oppfostret de siste årene. Yes da.. Det er nemlig på tide at vi skrur opp varmen litt igjen, og blir enda litt bedre kjent. Det vil si – DERE skal få bli ørlite, bedre kjent med meg. Her har dere 10 kjappe fakta dere forhåpentligvis ikke visste fra før!!:

Og med de talende ord er det bare for meg å trekke meg tilbake, gjemme meg bak gardinene, og vente på mitt neste offer. Håper dere alle sammen, nei.. Ikke alle forresten, men at de aller FLEEEEESTE av dere har det riktig så bra, og at dere får en knill-knall-sommer-knull, fin kveld videre. Og husk!: Gjør gjeeerne en hel MASSE som jeg aldri ville ha hjort!

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg