Jeg elsker døde ting!

Man blir det man elsker, var det engang ikke noen som sa, eller var det det? Kanskje HAR JEG sagt det en gang? Men lever jeg da?.. Har jeg noen gang egentlig eksistert?.. Hva om jeg egentlig, i likhet med deg og alle de du TROR du kjenner til, bare er en fantasi. En spøk. Simpelthen bare luft, eller kanskje ikke engang det. Hva vet vel jeg, jeg vet helt ærlig ikke. Gjør du?

Vel, vel. Spøk til side.. Jeg elsker døde ting!! Åja, det har dere visst allerede lest i overskriften. Men, vel.. Jeg gjør ihvertfall det. Og kanskje er det nettopp derfor jeg, i følge enkelte, knapt lever i hele tatt. Fordi jeg rett og slett tilbringer så mye av tiden min på materialistiske, ikke-levende ting. Plastikk.. Dukker.. Papir.. Dvd, så mange dvder.. Stål.. You name it.

Ting-tinge-tinge-ting!!

Håper at dere likte videoen, og ikke ble alt for freaka ut på et eller annet visst punkt.. Selv om, det skal jeg innrømme, at det HADDE JO vært litt gøy om dere ble det også.. xD

Hvilke materialistiske ting betyr mest for deg?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg