ABSOLUTT SØPPEL!

God mandag! Eventuelt.. Ikke så god? For alt jeg vet er det kanskje ikke mandag en gang når nettopp DU leser dette? Isåfall lurer jeg på en ting – hva i pokker er det du driver med for tiden som ikke får med deg innleggene mine samme dag som jeg poster dem??

Neida, joda. Jo, nå skal dere høre. Så interessant som jeg har innsett at livet mitt sikkert er for dere så har jeg nå bestemt meg for å lage NOK ET innlegg av “Aylars videodagbok!” igjen, og i dag skal dere få gleden av å være med meg ut i den deilige kulde for å kaste litt søppel.

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg